Hommage of niet, wel erg fraai.
Spannend. Vertel er eens meer over. Anders even met Renatus, René1, Ener en je andere alter ego’s discussiëren. Die mochten dit ook graag beweren.
Tja ik heb ooit een Ronda 515h gmt(Swiss made) uit china laten komen om een invicta een nieuw leven te geven. Via invicta werd het duur en was het economisch gezien niet de moeite.
Ik kreeg twee stuks binnen voor ongeveer 24 euro. Ik heb ze gewogen, gemeten, onder microscoop gekeken naar de verschillen. Ik kon het verschil niet zien. Dit uurwerk loopt nu 6 jaar later nog prima. of ze kopiëren goed of invicta besteld ze daar misschien ook. Wie zal het zeggen …
Ga lekker in een hoekje zitten janken.
Je hebt voor 12,50 een prul gekocht waar je blij mee bent, dat gun ik je van harte. Ik hoef het niet te dragen, dus het zal me reet roesten.
Ik vraag gewoon waarom het achteraf betalen van die 12.50 je over de streep trok. Is een vraag waarop ik oprecht het antwoord niet kan verzinnen, dus ben benieuwd.
En daarnaast vond ik je opmerking over het onvoorzichtige uitpakken met een mes, waardoor er direct krassen op zitten juist een rare flex. Onvoorzichtig omgaan met spullen is nooit leuk/stoer. Ook als het goedkoop is.
Maar als ik niet meteen met een spandoek sta te juichen voor je chinese 13 in een dozijn namaak dan ben ik blijkbaar direct een zuurpruim
Rorymoer, ik geef je netjes antwoord al geef ik je liever de middelste vinger.
Ik betaal liever nooit vooruit, altijd achteraf.
Het plastic maakte ik los met een klein aardappelschilmesje omdat met de vingers alleen het niet lukt. Dat plastic zat vrij strak om de band.
Je hoeft niet voor me te juichen maar je kan ook anders reageren, toch?
Excuseer me nu, ik ga even lekker in een hoekje zitten janken …
Jij bent ook echt een aanwinst voor t forum zeg.
Eens. Mij kan t niet rotten of iemand een hommage koopt of niet. Moet je zelf weten.
Kan je nagaan, zelfs plastic om het bandje van een horloge van 12,50. Geeft je toch te denken.
Dat is zeker verschrikkelijk. Maar weet je zeker dat al die chinese onderdelen in een Swiss Made zuiver zijn?
Gefeliciteerd met je NA. Veel plezier ervan. En jij bepaald toch zeker zelf wel wat je koopt en mooi vind. Ik zelf ooit begonnen met een rolex, bang om te dragen en om te beschadigen. Toen de prijzen gingen stijgen met een mooie winst verkocht. Daarvan in de loop der tijd meerdere goedkopere horloges gekocht . Ik ben er zuinig op, maar komt er een krasje of blusje op. Pfff jammer dan. Dus geniet van je horloge en veel draagpplezier.
Er staat een Rolex alhier te koop voor €12.500,00 nog in de plastic. Just sayin’.
Heb je misschien wat meer informatie of links naar kinder arbeid in China?
Blijkbaar wel anders zou je niet zo bot reageren, maarre doe je ding ik weet in ieder geval wat voor vlees ik met jou in de kuip heb…
Lige design! Neefje van Pagani.
Een Vostok mag dan goedkoop zijn, het is een origineel ontwerp met een in-house kaliber met een service interval van 10 jaar.
Volgens mij heeft Pagani wel wat meer kwaliteit dan dit.
Dank je voor het verhaal en de fotos, ik vind het een ontzettend lelijk ding.
Ieder zijn ding natuurlijk. Veel draag plezier.
Ik geef gewoon mijn eerlijke mening Ferry. Wat ik zo jammer vind is dat mensen prut horloges van €20 kopen terwijl je voor ca. €40 al een Lorus koopt die gewoon uit de Seiko fabriek komt.
Heel simpel, mijn la ligt al vol met goedkope Lorussen.
Gewoon nieuwsgierig naar die AliExpress meuk wat dus kwalitatief reuze meevalt op het eerste gezicht. Ik hou jullie wel op de hoogte.
Wat een gezeur weer
Ik vind sowieso dat het te makkelijk is om minpunten te vinden bij een horloge van €12,50 en het is ook nog eens een NA-topic dus dan hoor je je een beetje in te houden
Gefeliciteerd met de aanwinst