Zoiets?
Erg leuk ding. Komt ook van het blauwe gedeelte hier.
Zeker waar.
Zeker, dit bedoel ik. Iets duurder maar dan heb je een leuke automaat die prima in elkaar zit.
Leuk horloge om te zien Veel plezier ermee en ik ben ook wel benieuwd hoelang deze het uithoud
El Cheapo is immer prima trouwens, ik krijg deze week 2 Casiootjes binnen van bij elkaar 62 euro, mooie speelgoed en kost dus weinig
Maar een horloge van 12,50 bij Ali vind ik nextlevel
Volgend jaar op 1 juli volgt een uitgebreide review. Nieuwe ontwikkelingen geef ik door. Positief of negatief. Ik begrijp de haters best wel want waarom koop je zoiets? Gewoon omdat het kan en uit nieuwsgierigheid. Vind je het niet leuk zap dan weg.
Zoals mijn favoriete gitarist Pete Townshend zei: be kind, be real or get out of my face!
Amen.
Ziet er goed uit! Voor 12,50 al helemaal.
Ach ik heb voor €40 ook weleens rommel gekocht.
Maar dan haal je je neus op en ga je door.
En dat is precies dus wat ik bedoel, gewoon een beetje respect voor elkaar. En natuurlijk mag ieder zijn mening geven, ik vind ook niet alle horloges even leuk. Maar bij een NA feliciteer je gewoon iemand, waarom, omdat die persoon er blij mee is. En vind je dat de moeite niet waard, reageer dan gewoon niet.
Ik reageer mijns inziens helemaal niet bot en reageer in eerste instantie überhaupt niet op het horloge, maar op de tekst die erbij geschreven staat.
Normaliter antwoord ik niet op NA-topics (zowel positief als negatief, zowel goedkoop als duur). Ik geef een like als ik het een mooi horloge vind of uit het bijgaande tekstje liefhebberij straalt. Zo niet, dan scroll ik verder.
In dit geval triggerde niet het horloge, maar juist de tekst mij om wel te reageren.
Daarop word ik meteen weggezet als bot en krijg ik als reactie “ik ben geen uitleg verschuldigd”. Volgens mij viel dat wel mee en was er iemand nogal lichtgeraakt.
Dan heb je hier wel bang for bucks.
Heb je misschien het verkeerde persoon geantwoord? Ik denk dat je iemand anders bedoelde.
Ik heb je niet ‘beschuldigd’ van bot gedrag oid. Ik vroeg om informatie.
Leuk voor je man. Veel plezier ermee!
Gelukkig ik vroeg mijzelf net af of dit wel op een liefhebbers forum hoort.
En dat terwijl je voor €50 gewoon goede kan hebben
Sorry, maar wat je geschreven hebt, vind ik wel bot. Ik ga er maar vanuit en gun je dat je in de echte wereld prettiger bent dan dit.
On topic: gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten en dat je er jaren plezier van mag hebben!
Dat zijn allemaal stukjes uit mijn tweede reactie, nadat TS verongelijkt reageerde op mijn eerste reactie. Daarbij kwam mijn werkelijke ongezouten mening naar voren.
Nogmaals,
heb ik helemaal niet op het horloge gereageerd
Wat een plezier kan je van 12,50 hebben, ook hier op dit forum
top aankoop
Precies.
iemand het al over de milieubelasting gehad omvoor de lol een wegwerp horloge uit china laten overkomen?
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst van mijn huisleverancier.