NA Lige AliExpress el cheapo

Ah Broeder, nog even via jouw checken. Ik kijk naar een vermoedelijke Chintizen bij onze vriend Ali. Zal dus (ook) wel fake zijn, maar desalniettemin het proberen waard als ze er maar 31 euro voor vragen?

Zo, gelukkig weer wat goedkope troep heen en weer gevlogen over onze kostbare aarde…

4 likes

Zuur? We hoeven toch niet bij iedere klok te juichen en “oehhhh aaaaahhhh gefeliciteerd met je NA” te roepen? Of mogen we onze eerlijke mening niet meer geven?

Eerlijk? Gefeliciteerd. Voor 12,50 heb je er 2 en ze zien er niet eens rot uit.

Soms vraag ik me af of mensen die 10k aan een Rolex etc… uitgeven waar iedere voetballer/foute makelaar/BN-er mee loopt, wel helemaal in orde zijn. Als investering snap ik het, maar om er mee rond te lopen…(met alle risico’s van dien?) Mnehh. (en ja hoor, ik kan het betalen, voordat we dat weer krijgen…)

Zelf koop ik zo min mogelijk van kinderhandjes/slechte arbeidsomstandigheden/vervuilende containerschepen. Tenminste, als ik het tegen kan gaan, zal ik het doen. Iedereen heeft een smartphone die natuurlijk ook niet helemaal koosjer is gebouwd. Maar dat is persoonlijk en mijn kijk op de wereld. Ik denk dat we er niet meer aan ontkomen. Maar dat neemt niet weg dat ik nooit iets van Ali etc koop.

Alsnog en nogmaals van harte. Ik ga ff een zuurtje eten.

4 likes

Mag ik zeggen dat ik toch geniet op de zondag van al die meningen hier geweldig en dat alles begon met een horloge van 6.25 euro

5 likes

Precies! En het houdt je van de straat met al die wind

2 likes

Ben sparerips aan het maken met de 3 2 1 methode dus waai lekker uit buiten :rofl:

1 like

Ach, anders was ik maar op strand gaan liggen, nu doe ik de AliWebsite. Heel vermakelijk Een Citizen RC wordt hier vertaald met “Burger Radiografisch Bestuurd”. Zie mezelf al met mijn zendertje in de hand achter mijn horloge aan rennen. Kostelijk!

3 likes

Zeg Ali en gelijk staan de moraalridders klaar om er iets van te vinden. Geniet van je aankoop en niets aantrekken van dat gezeik

5 likes

今天我的全球速卖通手表。

5 likes

Kijk zo kan het ook, gewoon een beetje humor op het HF. En ja, ik zag het helemaal voor me hoe jij je horloge niet kan bijbenen :rofl: :rofl:.

Ik sluit voor mijzelf dit topic af met een compliment naar @Pontiac, je hebt hele mooie foto’s gemaakt. Mag ook wel gezegt worden toch :+1:. O ja, je had er 2 toch. Zet er 1 gratis op het HF moet je opletten hoeveel je toch een pb sturen :wink:

4 likes

kunt u dat vertalen svp

1 like

Dat is in principe wel de ongeschreven regel in NA draadjes.

2 likes

Gevalletje translate

1 like

ik ben gek op sambal, vooral oelek

zou kunnen dat er daar iets ontoepasselijks stond, dus dacht dat jij dat misschien wist. Maar was dus een plaatje van jouw Aliaanwinst?

1 like

List of marktprijs? Da’s wel een verschilletje, en dat willen we uiteraard graag weten.

Je kent me toch wel een beetje. Ik ben een keurige opa

Gelukkig wel, er was anders niets van me overgebleven😂

1 like

Ik heb net op een koffie liefhebbers forum een zakje oploskoffie gepost. Kreeg ik negatieve reacties. Raar.

7 likes

:joy: scherp.

Mooi man @Pontiac ! Dat vind ik het mooie van dit forum dat je ziet dat er leden zijn die van een cheapo net zo genieten als een dikke Rolex :ok_hand:.

7 likes