Sinds vorig jaar ben ik in het bezit van een Astron SSE003J (band en kast van titanium). Het was even wennen. Bang voor krasjes en zo. Rekening houdend met geen klik en eventuele doorverkoop.
Voor ik het in de gaten had, droeg ik het horloge bijna elke dag. Titanium is heerlijk bij een een horloge van 45 mm en 13.5 mm dik. Gewicht 114 gr. De stalen variant is veel zwaarder en kan voor de smalle polsen een belasting zijn Wat ik helemaal geweldig vind, is de zelf helende werking van titanium. Soms zie ik een krasje en einde dag niet meer … geweldig! Daarnaast zit de band perfect om mijn polsen en kan ik deze schoonheid eindeloos bewonderen.
Van zomer naar wintertijd is met enkele drukken geregeld. Mijn bezoek aan New York dit jaar met Astron om mijn pols bleek een unieke ervaring. Google is my best friend … lezen van boekjes doe ik niet Paar drukjes op de knoppen hier en daar en het horloge ging naar de locale tijd. Heerlijk! De freak doet natuurlijk in het buitenland niet elke dag hetzelfde horloge aan. Ik gaf een duiker wat aandacht en bewaarde mijn Astron die dag in de kluis. Geen verbinding dus met satellieten en het horloge stond stil
Einde dag haal ik dit super intelligent spul uit de kluis en hoppa … direct draaien de wijzers naar de locale tijd. Kicken!
Ja de liefde is serieus … dusssssss er moest een limited komen Is dit logisch … nee … is dit verklaarbaar … nee … heb ik therapie nodig … niet met jullie aan mijn zijde
Ik belde vorige week misterlimited.com omdat ik wist dat hij het model had dat ik zocht. Best een hard to get model, gezien ze moeilijk te vinden zijn op internet en dan ook nog enorme prijzen.
Om een lang verhaal kort te maken … maak kennis met nummer 4242 … hoe mooi
Heerlijk duo
Thank you Perry a.k.a. misterlimited.com