NA: Limited Seiko Astron SSE001

Sinds vorig jaar ben ik in het bezit van een Astron SSE003J (band en kast van titanium). Het was even wennen. Bang voor krasjes en zo. Rekening houdend met geen klik en eventuele doorverkoop.

Voor ik het in de gaten had, droeg ik het horloge bijna elke dag. Titanium is heerlijk bij een een horloge van 45 mm en 13.5 mm dik. Gewicht 114 gr. De stalen variant is veel zwaarder en kan voor de smalle polsen een belasting zijn :sunglasses: Wat ik helemaal geweldig vind, is de zelf helende werking van titanium. Soms zie ik een krasje en einde dag niet meer … geweldig! Daarnaast zit de band perfect om mijn polsen en kan ik deze schoonheid eindeloos bewonderen.

Van zomer naar wintertijd is met enkele drukken geregeld. Mijn bezoek aan New York dit jaar met Astron om mijn pols bleek een unieke ervaring. Google is my best friend … lezen van boekjes doe ik niet :thinking: Paar drukjes op de knoppen hier en daar en het horloge ging naar de locale tijd. Heerlijk! De freak doet natuurlijk in het buitenland niet elke dag hetzelfde horloge aan. Ik gaf een duiker wat aandacht en bewaarde mijn Astron die dag in de kluis. Geen verbinding dus met satellieten en het horloge stond stil :drooling_face: Einde dag haal ik dit super intelligent spul uit de kluis en hoppa … direct draaien de wijzers naar de locale tijd. Kicken!

Ja de liefde is serieus … dusssssss er moest een limited komen :joy: Is dit logisch … nee … is dit verklaarbaar … nee … heb ik therapie nodig … niet met jullie aan mijn zijde :facepunch:

Ik belde vorige week misterlimited.com omdat ik wist dat hij het model had dat ik zocht. Best een hard to get model, gezien ze moeilijk te vinden zijn op internet en dan ook nog enorme prijzen.

Om een lang verhaal kort te maken … maak kennis met nummer 4242 … hoe mooi :blush:

Heerlijk duo

Thank you Perry a.k.a. misterlimited.com

21 likes

Nou, foto’s dan maar! :slight_smile:

Dat automatisch naar de goede tijd is echt geniaal ja!

Foto’s! Foto’s! Foto’s!

@ElChueco en @bordewolf … de foto’s staan er hoor hahaha. Ik moet Photobucket vernieuwen … maar hoe :grin:

Lekker G!

1 like

Wat ik gehoord heb, moet je daar flink geld voor aftikken.:angry:
Correct me if I am wrong

Yep … maar niet bij Perry :wink: Ze gaan tegenwoordig voor flink wat dollars weg :grin:

Ik bedoelde eigenlijk om Photobucket weer te activeren.

1 like

Ooooh … moet je ervoor betalen @watchagain. Wat gebruik je nu dan? Is er een goedkopere oplossing :wink:

Haha, dat vraagt hij aan een digibeet.
Ik pluk de foto’s uit een map op mijn PC.
Hoe dat precies zit met Photobucket weet ik niet, ergens gelezen dat men ontzettend boos was dat er nu betaald zou moeten worden.
Sorry dat ik je niet verder kan helpen Gio. :confused: @Sprinter

1 like

Ff googlen, speelt vanaf begin juli en er worden bedragen genoemd van € 400,00 per jaar.
En de foto’s staan er. :+1:
Topklok man.

1 like

Gave aanwinst Gio, de liefde voor Seiko is weer helemaal terug zie ik :wink:

1 like

Lekker Gio!!

Ik wacht nog even op de titanium Pellikaan GMT HFLE, maar als die niet komt ga ik misschien ook eens ruimte maken voor een Astron.

1 like

Leen die van mij maar een weekje Onno. Je gaat genieten @Windhund

1 like

Mooi stel zeg veel plezier ermee

1 like

Erg mooi dit. :+1:

1 like

Beestachtig @Sprinter​:muscle:t2::clap:t2::blush::blush:

1 like

Mooi, gefeliciteerd en veel plezier ermee :smiley::+1:

1 like

Heel erg mooi!daar mag je mee gezien worden.

1 like

Mooi stel hoor :heart_eyes:
Zelf reis ik niet genoeg dat een Astron enig nut zou hebben maar ik blijf er toch wel enigszins naar loeren.

1 like