NA: Longines Conquest VHP

Ja inderdaad niet zo heel ver, maar ja als je iedere keer langs de juwelier loopt en hij ligt daar in de etalage, op een gegeven moment koop je hem toch. :upside_down_face: Eigenlijk ging ik voor de chronograaf versie maar die is nog nergens te koop ook niet online.

1 like

Niet gewacht op de nieuwe modellen die in Basel gepresenteerd worden?

1 like

Volgens mij komt er alleen een chronograaf met een blauwe band maar verder kon ik niets vinden…

1 like

Ja, ik dacht dat je in de chrono met de blauwe band geĆÆnteresseerd was? Of moet het staal zijn?

Ik verwacht (of eigenlijk hoop) dat ze nog wel iets in petto hebben dat ze nog niet hebben vrijgegeven … bijvoorbeeld de VHP in de Hydroconquest.

Voor mij altijd staal.

Ja dat zou ook heel goed kunnen wie weet over een paar weken weten we het.

1 like

Heel begrijpelijk! Ben erg benieuwd wanneer ik de chronograaf eens in de vitrine kan zien, denk dat ik hem snel zou passen. Benieuwd wat er op Basel komt en veel plezier met je NA, als je schakel binnen is he :yum:

Dank, verwacht de schakel eind volgende week. Als ik hem nu om doe staan de afdrukken van de band en kast op mijn pols.

Man, je had die halve schakel zo van mij kunnen krijgen!

Bedankt voor het aanbod, maar die moet je zelf houden voor als je hem in de verkoop doet. Enne ik hoef hem toch niet te betalen :sunglasses:

Mooi toch :slightly_smiling_face:

4 likes

Ik heb hem op dit moment op een @Ko-Banden leren band:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/2/b/4/2b4630a770799fc72e2960e99408313a31b62ab6_1_281x500.jpg

1 like

Ooh nee… Hoop dat die band los te bestellen gaat zijn :smirk: ziet eruit als rubber toch? Die heb ik nog niet in het doosje :wink:

1 like

Volgens mij is het rubber weet het niet zeker. Nu wel heb het opgezocht.
NATO-style rubber strap, in blue and black.

Staat ook heel mooi, Ko maakt hele mooie banden.

Heel mooi

Wat heet!

Is die er ook in niet-VHP?

Ja, de VLP :zipper_mouth_face:

Mooie chronograaf

1 like

Volgens mij wel in gewoon kwarts automaat weet ik niet.