NA Longines Conquest VHP

Ik was al even aan het uitkijken om een mooi nieuw horloge aan te schaffen. De vereisten waren: tijdloze wijzerplaat, liefst quartz, en draagbaar bij zowel nette als casual kledij. Ik denk wel dat ik kan zeggen: mission accomplished!

Met zijn 41mm ideaal voor mijn pols

Een macroshot van de wijzerplaat, mooie details!

Ook de sluiting van de band vind ik heel mooi!

Ik denk wel dat dit een blijver wordt, ben er heel tevreden mee!

41 likes

Mooi en comfortabel horloge met een bijzonder stukje techniek. Ga je zeker van genieten. :+1:

1 like

Mooi zeg! Gefeliciteerd en geniet ervan!

Staat ook nog op mijn lijst. :wink:

1 like

Mooi horloge, afgelopen weekend ook nog even naar staan te kijken maar dan met de blauwe wijzerplaat.

1 like

Congratz, fraai horloge.
Ben de blauwe aan 't overwegen.
Geniet en draag hem met liefde.

1 like

Gaaf man, van harte! :smile: :+1:

1 like

Mijn beste,

Een fraai horloge van een befaamd horlogehuis!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gaaf ding! Blijft m.i. een van de betere nieuwe modellen. En de accuratesse is natuurlijk geweldig. Van harte met je nieuwe aanwinst :+1:

1 like

Zeer fraai, zowel van buiten als binnen!

1 like

Gefeliciteerd zul je geen spijt van krijgen. Heb er zelf ook een is een mooi stukje techniek :+1:

1 like

Erg mooi, ik overweeg zelf de zwarte in 43mm
Geniet van deze mooie aanwinst.

2 likes

Heb zelf de blauwe en geniet er nog steeds van.

Veel plezier er mee.

5 likes

Prachtig :+1::clap:

1 like

Mooie, veel draagplezier :wink:

1 like

Mooie aanwinst :heart_eyes::heart_eyes: stijlvol en sportief en een van de weinige quartzen in het betere horloge segment ! Een pracht daily beater !

1 like

Ik heb zelf de zwarte, als een van de eerste die op de Nederlandse markt was, al bijna een jaar (december) blijft geweldig! Veel plezier ermee!

1 like

Cool apparaat. Staat ergens stiekem ook op mijn lijstje. En nu nog wel meer. 41 mn is perfect, 43 mm lijkt ne weer wat aan de grote kant. Verschilt de maat per kleur?

1 like

Mooie N.A. geniet er maar met volle teugen van!!! :clap: :+1: :clap:
Nog veel draag en kijkplezier met dit prachtig horloge :+1: :clap: :+1:

1 like

Prachtig! Die witte plaat spreekt me ook wel aan. Zou hem ook wel willen … :star_struck:
Veel draagplezier, geniet er van!

1 like

Ik denk dat het 43mm model niet meer aangeboden wordt als ik mij niet vergis, dus sowieso zeldzamer, maar ik denk niet dat je bepaalde kleuren enkel in 41mm kan krijgen en andersom :wink: