NA: Longines Hydroconquest 39mm - 2026

Mooi horloge en verslag.
Veel plezier ermee!:+1:

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

Heel gaaf! Gefeliciteerd! Gewoon een hele mooi duiker voor een goede prijs, ga binnenkort zelf ook passen. Twijvel nog tussen de 39 en 42mm. Lug to lug is best fors lijkt me. Bij jou lijkt de 39mm prima te passen!

Gefeliciteerd met deze top-NA. Hij is prachtig en precies zoals je zegt heeft Longines op de prijs/kwaliteitverhouding top gepresteerd.
Geniet ervan!!

Ook heel mooi dit! Vond sowieso die oude doos al mooi, maar dit is inderdaad een tandje mooier.
Je merkt echt dat het gat dat Omega heeft achtergelaten in de Swatch Group mooi is opgevuld door Longines. Geweldig merk is het toch ook.

Super ding! Die gelakte groene plaat is echt geweldig.

Gefeliciteerd met de NA.

Hee, je hebt er eentje gescoord! Tof. Gefeliciteerd.

Dat zijn in mijn optiek communcerende vaten. Ik houd van dunne skere rammelbanden. Zo zijn ze charmant, en vaak comfortabeler dan alles wat je zo’n beetje kunt dragen.

Stakes is high! :+1:

Nee man, er staat Longines op de wijzerplaat.

Een fabrikant met een roemruchte geschiedenis sinds 1832, uitvinders (met Lt Cmdr Weems) van de roterende bezel, een lange geschiedenis in luchtvaart, de eerste producent van dual time zone horloges, en maker van calibers die vroeger met de grote drie konden concurreren.

Tudor is 100 jaar later eens door Wilsdorf opgericht als budget Rolex alternatief. Niks tegen Tudor, maar het is zeker niet de ne plus ultra van mogelijke namen op wijzerplaten.

Als ik jou was zou ik deze groene knaller dus met volle trots dragen. Ik vind ze leuk, ook al heb ik zelf liever een matte of alu bezel. :+1: Longines hoge gun factor.

2 likes

Wat een mooie aanwinst. Erg lekker leesbaar stuk tekst haha. Veel draagplezier gewenst!

Prachtig! Mooie kleur.