NA: Longines Hydroconquest 39mm - 2026

Prachtig!

1 like

@MarTime
Schitterend horloge, ook in die kleur 100 punten.

@Abdullah
Nice! Ook in zwart zeer geslaagd.

Echt heel knap wat Longines met de nieuwe HQ gedaan heeft; de combinatie van specificaties met de prijs is wel een winnaar. Heel benieuwd hoe het horloge in het echt over komt.

2 likes

Ik wil een Rolex maar heb er geen geld voor. :point_up:t2:Dan kun je beter Longines op de wijzerplaat hebben staan. Mooi ding, geniet ervan.

2 likes

@MarTime :point_up:t2:

1 like

Super horloge! Heel veel plezier ervan! :smiley:

1 like

Smullen! Mooie foto’s! :+1:
Veel plezier met deze nieuwe aanwinst!

2 likes

Klasse.
Heel chique.

2 likes

Dank voor de toffe review. Ook ik ben fan van zowel Tudor als Longines. Toch goed om te lezen dat de prijs - kwaliteit verhouding van Longines weer on par is, na alle prijsverhogingen van de afgelopen jaren. Gefeliciteerd met deze sportieve NA

2 likes

Leuk topic! Mooi ook het kleine vergelijk met andere horloges.
Je ‘gewone’ Conquest mag er ook zijn zeg :star_struck:
Veel plezier van je nieuwe Hydroconquest :slight_smile:

1 like

Leuk NA verhaal en het is inderdaad een schitterende new release! Na lange tijd weer enthousiast over Longines. Veel plezier ervan, topper :ok_hand:t3:

2 likes

Hmm, de Ranger ligt ietsje platter, maar ik denk dat dit komt door de wat dunnere caseback. Ze schelen op papier slechts 0.7mm (11.7 vs 11).

Om de pols ligt de Ranger net wat prettiger, maar dat komt door de 36mm en korte lugs.

Heb ze nog even voor je om gedaan. Mijn pols is 17cm, en de Hydroconquest draagt verder dikke prima :+1:t2:!

7 likes

Hele mooie Longines en een uitstekende NA post, leuk om het proces van aanschaf zo te lezen. Heeft Longines wel weer een topper neergezet, geniet er van!

3 likes

:pray:t2: Bedankt!

Zijn charme heeft het zeker! De Conquest, heeft ook dunnere ‘ielige’ bracelet. Maar bij die model vind ik het bij het horloge passen. Bij bijv. een duiker of meer tool watch heb ik liever wat meer gewicht om m’n pols.

Ik moet ineens denken aan mijn oude SARB033, ook jingly jangly, maar het klopte wel gewoon én comfortabel was ie zeker!

Ik denk dat Longines soms überhaupt wel iets meer credits mag krijgen. Ik heb het idee dat mensen het soms een nèt niet merk vinden. Of überhaupt nog nooit ervan hebben gehoord.

Ik ga me na jouw post er toch nog eens verder in verdiepen. Die van de dual time zones wist ik, maar heel veel ook nog niet. Toch leuk :slightly_smiling_face:

Bedankt :smile:!

Jij ook Gefeliciteerd met de zwarte variant. Staat je goed!

Ik heb al menig reactie gezien dat mensen deze HC juist een (reversed) Sub kloon vinden.
Al heeft deze in mijn ogen meer gelijkenissen met de oude Admiral divers, en heeft Longines genoeg eigen heritage. Hoe dan ook heb ik hem daar niet voor gekocht, en vind ik het gewoon een heerlijk frisse en moderne duikert.

Alle anderen ook bedankt voor de mooie reacties :clap:t2:. Teveel om te citeren zo op mijn telefoon.

Fijne avond HF!

16 likes

Heel vet, mooie nieuwe duiker van Longines.

Die conquest ook nog nooit bekeken eigenlijk. Ziet er ook heel strak uit. Ook snelverstelling op de band? Zie ook een rubberenband op de website :open_mouth:.

1 like

Gaaf gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Tophorloge. Mooie groene kleur. Veel draagplezier!

1 like

Dat heeft Longines erg knap gedaan. Heel veel waar voor je geld. En in een zeer smaakvol jasje. Gefeliciteerd!

Dank voor de mooie foto’s en uitgebreide review. Top!
En stel, je mag toch nog iets aanpassen of veranderen aan dit horloge. Wat zou dat dan zijn?

2 likes

Mooi groen!

Van harte met de NA.

1 like

Mooi, gefeliciteerd :smile::+1:t3:

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd!!

1 like