NA Luch Einzigeruhr v3 Belarus

Thanks, ik ervaar het echt als een modern horloge. Superleuk die ene wijzer.
Er zit veel detail in de wijzerplaat; een heel licht honinggraat-motief. Verder qua afwerking kan ik niets vinden.

Dat kekke bandje is heel degelijk gemaakt. Als het legergroen was geweest dan had ik echt gedacht dat het bij de legerdump vandaan kwam. Ik ben echt van plan dat bandje om te doen met passende kleding; een Hawai-shirt of een ander maf patroon op Tshirt/polo.

Dat motief had ik gezien op de kleding van babuschka’s; die plattelandsdames van @Omanido. Op de Luch website positioneren ze het horloge volgens mij voor dames. Bij de overige horloges gebruiken ze wrist shots van heren; alleen bij dit rood/paars horloge hebben ze de harige pols van een roodharige dame gebruikt.

3 likes

Dat dit gewoon op een staatswebsite staat geschreven… Ongelooflijk :joy:

1 like

@Opperhoofd Haha, ik ben er niet helemaal uit of het een staatswebsite is; ze gebruiken een ‘Amerikaans’ emailadres.

Website for tourists and locals with interesting and useful information from the patriots of their country.
Our mission is to let the people know more about interesting and beautiful places in Belarus, help to plan a trip to our country from things to do and reasons to visit Belarus through visa procedures, places to stay.

For cooperation, send messages to visitbelarus.com@gmail.com

1 like

Mooi horloge Tony , veel draagplezier ! :ok_hand:

2 likes

@ferry1959 Dankjewel voor de feedback. Het bedrijf Luch is sinds 2010 voor 90% in handen van een Zwitser. Check dit eens van Frank Muller, heeft blijkbaar het duurste horloge ooit gemaakt:

Je hoeft geen oude Luch op de kop te tikken. Ze hebben inhouse uurwerken maar ook Japanse en zelfs ETA. Ik wilde perse een inhouse uurwerk.

1 like

Iets kiezen wat het beste bij je past is belangrijk.

Wat je kunt doen is in het CCCP-topic van HF jouw vragen stellen. Daar zitten hele aardige en kundige HF-leden.

Julian van Poljot24.de kun je ook mailen. Hele aardige gozer die snel reageert op vragen.

1 like

Proficiat met uw mooi aanwinst.
Het is een geweldig ding.

Vrouw des huizes hier heeft er ook één.
Over het uurwerk hoor ik haar toch nooit klagen.

Hier een foto van haar luch met mijn meistersinger.

2 likes

Haha, geweldig. Je voorkomt met een Luch natuurlijk dat je een ANWB-stelletje wordt :wink:

Die haar de groeten.

1 like

Gaaf horloge! Goede verhalen erbij en Julian is helemaal top, je betaalt wat meer maar zijn service bij levering en after-sales zijn super!

2 likes

Gave NA zeg! Heel veel plezier er van

1 like

Leuk horloge ik vind dat bandje waarmee het geleverd wordt best goed passen :+1:

2 likes

Mede door jouw enthousiaste NA, vandaag de blauwe versie besteld! Ik heb wel via de website van Luch besteld (€80), even kijken hoe de vrienden van de douane dat vinden haha.

4 likes

Heb ik ook gedaan!

:blush: Ik ook, ging prima! Met 3 weken werd hij bezorgd.

Bij mij vonden ze er niets van, geen import-kosten :sweat_smile:. Erg leuk horloge (zeker voor dat geld!), mooie opvallend blauwe plaat. Horlogeband is wel ruk, daar ga ik denk ik nog een milanese voor aanschaffen.

Overigens moet hij nog tot medio december in z’n doosje opgeborgen blijven zitten. Dan krijg ik hem voor m’n verjaardag en de kinderen gaan dat niet snappen als ze me van tevoren snappen met het cadeau. Dan willen ze vast zelf ook een voortijdig voorschot op hun verjaardag-cadeaus. Daar gaan we niet aan beginnen :joy:. Was zekerheidshalve flink op tijd met bestellen, maar achteraf niet nodig want het ging erg vlot. Hopelijk tref jij het ook met de douane!

2 likes

Ga je geen spijt van krijgen. Hartstikke leuk en bijzonder horloge.

1 like

van harte, mooie combi met de mesh :+1::+1::blush:

1 like

Wel een kleurenfestijn maar vindt het een leuk uitziende klok. Veel plezier met je NA. :ok_hand::+1:

1 like

Grappig dat je hem ook hebt besteld.

Met die invoerrechten kun je geluk hebben. In het ‘slechtste’ scenario betaal je de BTW en invoerrechten @Cihanski. Op € 80 waarde komt er ongeveer € 20 bij. Zit je volgens mij in totaal nog altijd op een heel schappelijk bedrag.

2 likes

Ik heb de flipper it forward solo White in huis gehad. Daardoor wist ik dat ik een einzeiger leuk vind. De solo White vind ik alleen niet mooi (raar bol ding) en ook saai. Ik kwam toen de luch tegen, die vond ik wel mooier. Deze 3e uitgave vind ik prachtig, met de mooiere wijzerplaten en de opgelegde indices. Toen was de beslissing snel genomen. Weet zeker dat ik er veel plezier van ga hebben. Jij ook veel plezier ermee toegewenst!

2 likes

@Bottero Komt helemaal goed. Ben benieuwd hoe jij hem vind. Deel jouw ervaringen na de kerst.

Ervaringen tot nu toe. Die V3’s zijn mooi, lopen goed en dragen fijn. Aan die ene wijzer ben je na een paar uur dragen helemaal gewend. Ik zit zelf overigens ook aan andere kleurtjes denken.

2 likes

Ik wilde al een tijdje een einzeiger, om af en toe te dragen.
Ik zag MeisterSinger maar die vond ik te prijzig om weinig te dragen en de cijfers
vond ik te klein.
Plots kreeg ik een aanbieding van @Dao voor een leuke prijs en het horloge
zag er keurig uit, deal gemaakt.
Een leuke LUCH met champagne sunburst plaat, ik wilde eerst de zwarte maar
dit vind ik eigenlijk mooier.
Zit een in house handwindertje in met een enorme spacer maar dat mag de pret niet
drukken :grin:
Loopt perfect en nauwkeurig.
Ik heb er een zwarte mesh op gezet en er is een pakketje perlon’s onderweg.

LUCH 2

LUCH 1

De zwarte mesh heb ik ondertussen vervangen door een mooi lederen bandje.
Dat past er toch beter bij.
Deze Luch heeft overigens geen kijkglaasje aan de achterkant.
En zoals ik al gedacht had komt deze Luch niet vaak aan de pols mede omdat
ik in het dagelijks gebruik toch liever een 3 hander draag.
Maar zeker leuk om hier in het rijtje Russen te hebben.
En weer verkopen … nee dat doe ik zeker niet.

3 likes