Prachtig geschreven NA! Horloge ziet er ook goed uit op die teal band.
Applaus voor het rigoureuze testen!
Ik hoop dat die boom nog staat!
Heel gaaf! Ik zoek ook zoiets
ben meteen even aan het Googlen. Geniet er van, hele toffe aanwinst
geen angst om het ding naar de vrat te helpen ![]()
dan draag je hem met plezier ![]()
Specialleke. Veel draagplezier.
Gefeliciteerd !
Mooi verhaal en plaatjes.
Veel plezier ermee.
Je hebt hem wel echt aan de ultieme tests onderworpen! Daar kan @Mozaiek nog wat van leren met zijn Breitling!
No way.
Van alleen al de fotos alhier valt de Skyracer in van een rol beroerte.
Leuk verhaal. Zeker een mooi, stoer horloge. Dat je de survivaltocht door het park hebt overleefd, zegt alles: dit horloge kan overal tegen.
Hahaha, heerlijk dit ![]()
Veel plezier van beide
![]()
Goede kleur. Ik heb meerdere Luminox horloges en ze hebben me nog nooit teleurgesteld.
Gefeliciteerd en mooi verhaal zo ![]()
Wat is de Luminox Light Technology eigenlijk precies? Op hun website staat een hoop marketing tekst met allemaal trademarks, maar wat zit er in die tubes?
Ook leuke kleine letters, eigenlijk ook maar 10 jaar dus?
*Always Visible means that the Luminox Light Technology (LLT) lighting system, ie the tiny glass tubes that illuminate the watch, are guaranteed to be illuminated for a period of 10 years. The fluorescent tubes shine for 25 years, with visibility depending on individual eyesight, the color of the tube and the condition of the watch glass.
Mooi ding en mooi verhaal ![]()
Geweldig geschreven! Nu wil ik er twee.
Bij Victorinox kunnen ze nog wat leren van jouw tests. Onderstaande stelt niks voor dan.
Tritium buisjes. Hetzelfde wat Ball gebruikt, en nog een handjevol andere merken.
Vond de tekst een stuk leuker dan het horloge, dus ook ik ben blij met je aanwinst ![]()
Kijk je trouwens wel uit met de Luminox rond je speakers ivm risico op magnetiseren? Of kan 'ie daar ook al tegen? ![]()
Leuke NA en dito tekst!
Mooie kleur dat teal… Wist je dat dit toevallig ook de kleur van het jaar was?
Plus 1 voor de tekst
en tof horloge! Veel plezier ervan!