Mijn vriendin had mij gehoord over de hier wel bekende MoonSwatch. Nu had ze stiekem gepeild welke ik leuk zou vinden. En dit was de mission to the Moon of mercury.
Ze shopt wel eens wat bij Vinted en kwam een maan editie tegen en heeft hem voor mij besteld. Super lief en erg blij mee😁. Echter kwamen we er bij het open maken achter dat hij beschadig is… ik vermoed een productie fout dus kijken hoe we er uit gaan komen met de verkoper… iemand ervaring met Vinted?
Hé balen, man. Zo’n lieve verrassing en dan heb je dit. Nou ja, in ieder geval z.s.m. even contact opnemen met de verkoper en het probleem voorleggen. Hoop dat 't gewoon netjes wordt opgelost. Succes!
Heb je er garantiepapieren bij? Als het aan de binnenkant zit lijkt het een produktiefout te zijn. Ze zijn nog geen twee jaar op de markt, dus officieel zit er nog garantie op. Dat zou je bij elke Swatch dealer kunnen claimen.
Ik denk dat de grootste “weggever” op de foto de wijzer van de 1/10 dial is die, bij de echte op de 10 moet staan wanneer de secondewijzer van de chrono op de 12 staat en bij de fake een 24u wijzer is.
De indices zien er ook te groen uit.
Werkt er niets aan het horloge, ook niet de chrono? Anders als je de chrono start en je ziet een vloeiend lopende secondewijzer is ook een indicatie dat het een fake is. Bij de echte tikt de secondewijzer van de chrono 1 keer om de seconde.