24u wijzer die tot de 10 gaat?
Ja Inderdaad de dial gaat maar tot 10, maar - en ik denk dat de topic starter dit zal bevestigen - als je 12u rondgaat met de wijzers (en start op 12u) zal de wijzer van de 1/10 dial op 5 staan. Als je nog eens 12u rondgaat, dan pas zal de wijzer van de 1/10 dial op de 10 staan.
Scherp
Ik vond de ‘echte’ Moonswatch al een nephorloge.
Dit is dus een nep-nephorloge
Het horloge doet niet veel hahaha. Probeer er niet verder aan te zitten😂 maar de chrono functie werkt niet.
Dubbel bingo
Die vloeiende secondewijzer en de 24u indicator is eigen aan het Sunon PE50 uurwerk wat in de fakes zit.
Het heft elkaar helaas niet op
Maar inderdaad terug ermee je vriendin heeft er veel te veel voor betaald in elk geval
Als je de kroon uittrekt naar 2de positie, dus 2 klikken hoort (want dit uurwerk heeft op 1ste positie ook een ghost datumfunctie) kan je het uur dan niet verzetten?
We hebben een kenner in ons middel
Zelf eens de mist in gegaan?
Ja de originele verkoop prijs maar verwacht dat dat wel terug zal komen via Vinted. Ze reageren snel dus zal vast goed opgelost worden.
Ja kan hem wel verzetten zie ik. En idd twee klikken
Laat ons zeggen eens een chinese variant besteld om open te gooien en te proberen (wil hierbij dus absoluut geen reclame voor maken)
Hierdoor wel wat geleerd. Maar dus zeker geen kenner.
Als je het uur verzet en je kijkt naar die 1/10 dial zoals ik boven wat heb uitgelegd, klopt dit dan?
Spijtig genoeg wel denk ik.
Als je weet waar je op moet letten, is een fake (tot nu toe) goed te onderscheiden. Maar je vriendin valt absoluut niets te verwijten (ik zeg ook niet dat je dat doet he )
Wellicht de advertentie foto’s wel echt. Daar zat ook geen beschadiging op.
Inderdaad kan absoluut ook, foto’s van een echte gebruiken en dan een fake verzenden. Ik denk dat dit spijtig genoeg niet enkel met de moonswatch gebeurt.
Net boven Swiss made hoort ook © Swatch AG 2021 te staan. Dat ontbreekt hier ook. Balen man, hopelijk kan je je geld terug krijgen.
Sites als Vinted mijden als de pest. Nog veel erger dan MP. Inderdaad een nepper.
Deze horloges worden officieel niet online verkocht, alleen in de 010 en 020 Swatch-stores - elk ander verkoopkanaal is bij voorbaat verdacht.