Er zitten ook nog wat weggevers van fake op de doos. Een spelfout en de sleeve is waarschijnlijk glad ipv zanderig qua structuur
Ik neem aan dat je bij het ontvangen niet hebt aangevinkt dat alles okay was.
Als je dit aanhangig maakt bij Vinted vragen ze waarschijnlijk om wat foto’s. Dan zien ze dat het andere foto’s zijn dan de advertentie en dat het geen echte is. Over het algemeen doet Vinted daar niet lastig over en wordt je geld vrij vlot teruggestort.
Ja inderdaad. Ze reageren vlot en het is nu 48 uur wachten op reactie van de verkoper dat hij kan aantonen dat hij wel origineel is. Ik heb de verwachting dat dit netjes opgelost gaat worden. Maar blijft vervelend en een goede reminder dat je alles goed moet controleren.
Ik ben benieuwd naar het vervolg. Keep us posted!
Ik woon in Amsterdam en zou eventueel voor je kunnen kijken of de Swatch store of er een echte beschikbaar is:)?
Bedankt voor het aanbod! Ik zal je een berichtje sturen.
zal ik doen!
Idd eens met deze opmerking. Vinted is een verzamelbak van verkopend tokkievolk. Onlangs zag ik een windjack van The North Face aangeboden voor € 40(nieuw kosten deze €110 tot €180) als omschrijving stond erbij dat het model slecht enkele keren gedragen zou zijn geweest omdat het model te klein zou zijn. Ik bestelde met m’n onwetenheid de jas omdat ik dacht een goede deal gemaakt te hebben.
4 dagen later kwam de jas binnen, het ding bleek zo nep als de pest.
Onbegrijpelijk dat Vinted hier niet iemand op zet die controleert op namaak artikelen.
staat er nu een te koop in blauwe gedeelte,
sla je slag
Ik heb al contact hahaha
succes
De fakes zijn zo goed dat ik ze nooit buiten HF of de Swatchstore zou kopen, absolute afrader!!
Dus je kijkt wel
Net mijn nieuwe MoonSwatch binnen met dank aan Robert (@Rovr). Erg blij mee!
Van Vinted nog niet veel gehoord. Kan nog wel een paar dagen duren vermoed ik.
Mooie aanwinst man, veel plezier er mee. Ik hoop dat deze de pijn een beetje verzacht.
Thanks! Zal lukken en hopelijk lost Vinted het goed op.
Sowieso geeft vinted je geld terug als het een fake betreft, moet je alleen wel aangeven voordat je het product als “goed” ontvangen meld.
Waarom kijk je er überhaupt?
Fijn dat het alsnog gelukt is!
De Mercury vind ik daarnaast ook nog eens mooier dan de moon.
Grijze nato er op en je bent summer ready!
Net bericht van Vinted, we krijgen het geld netjes terug.