Na maar defect ontvangen… MoonSwatch *Nep

kijk, zo kan het dus ook! :slight_smile:
Eind goed, al goed

1 like

Yess!

11 likes

Dat is netjes :+1:

Moet je het horloge terugsturen of mag het bij het plastic afval?

2 likes

Omdat je toch zelf dingen moet zien om er een mening over te kunnen vormen? :wink:

2 likes

Mag bij het afval dus heb er geen werk meer aan :smile: :+1:

3 likes

Nou ja, dit laat toch weinig ruimte voor discussie m.i.

Ot: even los van de uitvoering, topvriendin!

1 like

Dit is natuurlijk een foto van mij. Niet een foto zoals op de advertentie stond.

1 like

Dit soort slechte fakes wel ja, de versies die ik in handen heb gehad hadden dit niet. Maar goed, een gewaarschuwd mens telt voor 2. Succes

2 likes

Ik heb een moonswatch vanuit de Swatchstore, dus die is echt, maar een omega logo op het midden van het glas heb ik nog niet kunnen ontdekken…

3 likes

Ik denk dat het een S is niet een Omega logo

2 likes

Even goed kijken en je zult weldegelijk een heul klein s-je zien in het midden van het glaasje… Anders hebben ze je toch besodemieterd in de Swatchstore… :+1:t3:

3 likes

Ik kreeg hem niet op de foto helaas hahah.

Kennelijk… ik heb na 5minuten met een lampje nog steeds niets gevonden. Zal wel aan m’n ogen liggen. Wordt ook een dagje ouder.

2 likes

Het ‘S’ logo op het glas hebben de fakes ook ondertussen

1 like

Hier hetzelfde… Leeftijd zou het bij mij alleen niet zijn en gezichtsvermogen ook niet… En weet zeker dat ie uit de store komt… :laughing:

2 likes

Moet

Zijn

Sorry!

De bandieten dat het zijn!!

1 like

Net uit bed gegaan; moest het vinden… En idd; toch wel een s… :laughing: :see_no_evil:

1 like

Ik hoef geen taser op m’n glockenspiel te voelen om te weten dat ik geen tasers in de buurt van m’n glockenspiel wil. Vinted lijkt me net zo erg.

2 likes

Nog nooit van gehoord.

Daar dit topic beeldmateriaal van een fake horloge bevat is dit topic volgens de forumregels ter strengste verboden en dient zo snel als mogelijk verwijderd te worden.

@Jur

Ik vinted maar niks

1 like