Na maar defect ontvangen… MoonSwatch *Nep

Het is niet gepost om een fake te tonen maar het ging om de beschadiging. Daarna bleek het fake te zijn.

2 likes

Fake is fake, en regels zijn regels :nerd_face:

Nee, maar even serieus, ik zag meteen dat het foute boel was. Dat glimmende wat ronde plastic met hakkelige randen … :grimacing: Trouwens, schandalig dat dit gemaakt wordt! Maar er is blijkbaar een markt voor, anders deden ze dit niet.

Dan heb je het wel druk met vlaggen op

Het merendeel van de topics hier bevat afbeeldingen van neppers.
De forumregels bevatten volgens mij geen verwijzingen naar deze specifieke categorie zijnde een uitzondering op het verbod van het (bewust) plaatsen van afbeeldingen van fakes.

1 like

Dit was oplichting, niet bewust een fake gekocht.

Altijd! Maar niet met vlaggen. Daar komt bij dit topic staat niet in in door u genoemde categorie.

1 like

Fake is altijd oplichting. En ik weet niet wat ervoor betaald is maar als een nieuwe MoonS onder de Swatch prijs wordt aangeboden moet men toch wel een beetje nattigheid voelen dacht ik zo …

Maar voor het zelfde geld (haha) bieden ze dit aan voor de reguliere list-prijs …

Klopt, ik had die term niet moeten gebruiken.

En dat was mijn punt. Als “Regels zijn regels” en deze regels bevatten deze categorie niet als uitzondering dan zou deze categorie helemaal niet mogen bestaan (“vragen over echtheid”).
Naar mijn idee zijn de regels over neppers bedoeld om te voorkomen dat deze worden aangeprezen of worden besproken alsof het reguliere horloges zijn (NA, verkooppunten, review, Wat draag je vandaag).
En dat gebeurt in dit topic ook niet.

2 likes

Ja, dat snap ik. Maar er moet ergens een lijn worden getrokken. Dus hoort dit topic thuis in de door u genoemde categorie. Maar dit is allemaal niet zo belangrijk. Het is gewoon heel vervelend als je dit ‘product’ met volle vertrouwen koopt.

2 likes

Mijn vriendin had er €280,- voor betaald. Als je een fake besteld word je niet opgelicht toch? Je krijgt wat je koopt.

1 like

Ja, en dat ze je vertrouwen ernstig schaden interesseert die imitators geen bal. Maar daar komt bij, en dat is wellicht een hele andere discussie, de techniek maakt het mogelijk om op grote schaal namaak spullen te produceren. Zij het een grof 'afgietsel van het origineel.