NA: Maen Brooklyn 36 Triple Calendar 😍

Met trots presenteer ik jullie mijn nieuwe aanwinst: Maen Manhattan 36 Triple Calendar! Ik ben al een aantal jaar actief op de horlogemarkt. Veel prachtige horloges gehad en ik geniet van mijn mooie collectie die ik met trots draag. Mijn visvijver is tot 1000 euro. Ik heb er wel eens over nagedacht om een de helft te verkopen en een segment duurder te kopen, maar ik vind het fijn om 's ochtends uit diverse horloges te kunnen kiezen! Sinds ik mijn Maen Hudson MK4 heb weet ik dat Maen het horlogemerk onder de 1000 euro is die je de beste kwaliteit brengt. De bracelet, de afwerking, de bezel, de bewerkte dials en het betrouwbare Japanse uurwerk binnenin. En het allerbelangrijkste is dat ze er prachtig uitzien! Opgericht door twee Nederlandse jongens met passie voor horloges. Naam komt ook van de oude spelling van het woord ‘maan’.

Nu stond dit horloge bovenaan mijn verlanglijstje. In een topic op HF vroeg ik aan eigenaren wat hun ervaringen waren. Ik kwam in contact met @Sunray die mijn zijn exemplaar aanbood. Vandaag samen afgesproken, koffie gedronken en heb ik het horloge gekocht. Was een fijne ervaring en ik ben blij met een horloge die echt nog in nieuwstaat is! Hieronder wat foto’s die ik heb gemaakt:

87 likes

Gefeliciteerd! Prachtig horloge ma(e)n :+1:t2:

4 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst.
Een frisse verschijning hoor.
Schitterende wijzerplaat.:ok_hand:

Ik wens je er een inspirerende tijd mee .:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig horloge en mooie foto’s! Geniet ervan!

1 like

Heel veel plezier met deze knaller, @Kratos en bedankt voor de gezelligheid vanmiddag :+1:t2:

1 like

inderdaad, een prachtig exemplaar :star_struck:
draag hem met plezier

1 like

Zeer mooi horloge, geniet ervan :wink:

1 like

Mooi!

1 like

Leuk en enthousiast verhaal over je nieuwe aanwinst :+1:

Gefeliciteerd ermee!

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst

1 like

Cool ding, maar dat is toch de Brooklyn.

4 likes

Wow, prachtig horloge! Ik zal je binnenkort eens aanschieten om hem eens wat beter te bekijken. De foto’s beloven al veel goeds :sunglasses:.

Heel veel draagplezier!

1 like

Klopt, foutje🙈

1 like

Klopt, klein typefoutje :smile:.

Beide New York he.

2 likes

Komt goed Reinier😉

1 like

Prachtig horloge, heel veel plezier ermee!

1 like

Mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Veel plezier van dit horloge.

2 likes

Mooi horloge. Veel plezier ermee. Ik was nog niet bekend met maen. Nederlands tintje dus. Leuk.

1 like