De band vind ik ook tof ja. Wel een hele lange clasp.
Lekkere lume ook!
Wel met microverstelling zo te zien. Ik denk dezelfde clasp te zien als bv Traska gebruikt.
Heeft iemand een van deze Maen Brookllyn 36 mm horloges?
Ben benieuwd naar jullie foto’s / ervaringen…
Hier vast te vinden Jack
Yes, ik zou even mij topic lezen! Ik heb hem een tijdje gehad, dus mocht je vragen hebben…
In het echt gezien en ik was onder de indruk. Mooie band, goede proporties en goede afwerking!
Top.
Dank voor de verwijzingen en foto’s.
Ziet er erg goed uit.
Ben benieuwd of er ook nog mensen zijn die een andere kleur dan de champagne variant hebben.
Stuitte op Reddit op het volgende. Een wiskunde leraar met horloges als hobby. Voor $500,- klinkt het veelbelovend.
Quick specs:
39mm diameter Stainless
Steel case
10 ATM Water resistance
Sapphire crystal with a multi-layer AR coating
Natural amethyst dial, unique to every watch
Miyota 9039 movement with custom bridges (featuring the Welsh dragon)
BGW9 Super Luminova on hands and lumicast markers Stainless steel bracelet with screw-down links and micro adjustment
Assembled and adjusted by me personally
Hij weet nog niet of hij (weer) voor Kickstarter zal gaan of rechtstreekse verkoop. Hoe dan ook hier zijn website en Instagram voor updates.
Gaaf! ben wel benieuwd of er ook andere kleuren plaat komen. Een soort malachite groen zou ik wel vet vinden!
Ik vind eigenlijk alles leuk. De kroon, de lugs, de band, de wijzers. En de plaat is in het midden mooi clean en aan de zijkanten wat drukker, maar wel in balans. Zijn naam/ het merk aan de zijkanten vind ik ook een mooi detail.
Wel jammer dat het niet zo’n knallend blauwe wordt. Deze doet me meer denken aan een wereldbol. Aan de andere kant snap ik de maker wel, je moet met al die stone dials nu een beetje afwijken om nog op te vallen.
Eens.
Maar voor een wiskunde leraar al knap kinky hoor die combi’s
Die is (voor mij persoonlijk) een stuk beter te pruimen dan de paarse. Ik zal het eens in de gaten houden.
Mooi hoe diep dat font in de bezel ligt, vooral bij ‘heures’ zie je dat goed. Blijft een gaaf merk!
Moet zeggen dat ik ook positief verrast ben.
Ik ben dit voorstel geloof ik al eens tegengekomen, maar weer vergeten. Gaat het nu echt door? De vorige release van de man was ook niet verkeerd, maar miste in mijn beleving wel wat finesse. Het mocht wat mij betreft net een tandje beter. Dit is totaal anders en ben benieuwd hoe het gaat worden. Echter, amethyst als wijzerplaat… Niet direct waar ik warm voor loop geloof ik. Sowieso voelt dat natuursteen inmiddels als een iets te lang aanhoudende storm. Zo af en toe luister ik nog van iets op, zoals die schitterende Heinrich Carneool die Peter Kotsa reviewed. Zo’n horloge is eigenlijk neit voor mij, maar toch kijk ik regelmatig met plezier ernaar terug.
Hij is echt mooi Dan. Dit is toch de 5303?