NA: Masters of the Marine, who left the fridge open?

Fraaie duiker en dank voor de achtergrondinformatie :+1:t3:

1 like

Interessant stukje historie. Mooie wijzerplaat en een uitstekend formaat! Gefeliciteerd met deze smaakvolle keuze :+1:t2: :slightly_smiling_face:

1 like

Schitterende aanwinst. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Een Seiko S op de mooie kroon had ik kunnen waarderen… :wink:

3 likes

Dat gaat helemaal goed komen!

Dank je, maar de bezel is ook merkwaardig. Die kan zwart lijken, donkerblauw, of bijna teal-groenig blauw.

Dank jullie wel, mensen!

Dank voor het spotten, dat was de tweede mention wel goed gegaan, ik heb de eerste even gecorrigeerd. Oplettende burger, hoor. :+1:

Eigenlijk ook alleen op vakantie. Dus ik kan me goed vinden in je “voor een duiker” en vermoed dat dat ook de redenatie van @koetsjh was. :slight_smile:

Dank! Ik denk dat dat ook wel goed gaat komen. Het is de beste die ik tot nu toe in bezit had.

Dank jullie wel, mensen!

Ik heb er niks mee, vind een strakke kroon eigenlijk wel zo mooi, maar het is een veel gehoord punt van kritiek.

7 likes

Leuk stuk.! Interessant om te lezen. Gefeliciteerd geniet van je horloge.

2 likes

Een heel interessant en leuk stuk om te lezen, dank je! :pray:

En zeker ook een mooi horloge!
Geniet er van! :hugs:

1 like

Spb317 te koop… hmmmmmmmmmmm :grinning:

1 like

En gefeli met de NA, toppertje weer

1 like

Bedankt voor je duidelijke uiteenzetting over deze prachtige Seiko!

1 like

Hahahaha… Ik ben te PBen. :slight_smile:

2 likes

Ik had natuurlijk al voorbij zien komen dat je deze in de pijplijn had zitten. Daar is die dan! Heel tof! Fraaie aanwinst :ok_hand:

1 like

Dat zal ik dan ook maar doen. Van harte en veel plezier ervan.

1 like

Mooi verhaal, pracht Seiko. Gefeliciteerd

1 like

Mooi, mooi, mooi!
Ik had niet direct door waar die open fridge naar refereerde, ouch… :smirk:
Die witte had ik ook zien passeren, en was me al opgevallen. Deze heeft net dat beetje extra, met een leuk kleursetting. Enjoy!

1 like

Erg leuke keuze weer, proficiat! Bijzondere kleur en bezel die niet snel gaat vervelen en zeer mooi afgewerkte kast. De 5link band maakt deze nog net even wat leuker. Geniet er van!

1 like

Ik ben geen liefhebber van duikers, maar dit is wel een lekkere vette Chris!
Mooie aparte wijzerplaat met bijpassende bezel, sexy wijzers.

Veel plezier er mee.

1 like

Dankjewel voor de uitgebreide uitleg en geschiedenis van dit kunstwerk, van mijn kant van harte gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst :+1::heart_eyes:

2 likes

Nice

1 like

Was ook bij een ander topic over dit horloge onder de indruk. Ben nu te lui om het op te zoeken :sweat_smile:

Dank voor je achtergrond en voorgrond verhaal. En de plaatjes natuurlijk. Kijk uit naar meer.

Geniet van deze formidabele NA!

1 like

Deze gaat ff op de leeslijst. Maar gefeliciteerd met je NA en gewaagde horlogeconversie!

1 like