Fraaie duiker en dank voor de achtergrondinformatie
Interessant stukje historie. Mooie wijzerplaat en een uitstekend formaat! Gefeliciteerd met deze smaakvolle keuze
Schitterende aanwinst. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Een Seiko S op de mooie kroon had ik kunnen waarderen…
Dat gaat helemaal goed komen!
Dank je, maar de bezel is ook merkwaardig. Die kan zwart lijken, donkerblauw, of bijna teal-groenig blauw.
Dank jullie wel, mensen!
Dank voor het spotten, dat was de tweede mention wel goed gegaan, ik heb de eerste even gecorrigeerd. Oplettende burger, hoor.
Eigenlijk ook alleen op vakantie. Dus ik kan me goed vinden in je “voor een duiker” en vermoed dat dat ook de redenatie van @koetsjh was.
Dank! Ik denk dat dat ook wel goed gaat komen. Het is de beste die ik tot nu toe in bezit had.
Dank jullie wel, mensen!
Ik heb er niks mee, vind een strakke kroon eigenlijk wel zo mooi, maar het is een veel gehoord punt van kritiek.
Leuk stuk.! Interessant om te lezen. Gefeliciteerd geniet van je horloge.
Een heel interessant en leuk stuk om te lezen, dank je!
En zeker ook een mooi horloge!
Geniet er van!
Spb317 te koop… hmmmmmmmmmmm
En gefeli met de NA, toppertje weer
Bedankt voor je duidelijke uiteenzetting over deze prachtige Seiko!
Hahahaha… Ik ben te PBen.
Ik had natuurlijk al voorbij zien komen dat je deze in de pijplijn had zitten. Daar is die dan! Heel tof! Fraaie aanwinst
Dat zal ik dan ook maar doen. Van harte en veel plezier ervan.
Mooi verhaal, pracht Seiko. Gefeliciteerd
Mooi, mooi, mooi!
Ik had niet direct door waar die open fridge naar refereerde, ouch…
Die witte had ik ook zien passeren, en was me al opgevallen. Deze heeft net dat beetje extra, met een leuk kleursetting. Enjoy!
Erg leuke keuze weer, proficiat! Bijzondere kleur en bezel die niet snel gaat vervelen en zeer mooi afgewerkte kast. De 5link band maakt deze nog net even wat leuker. Geniet er van!
Ik ben geen liefhebber van duikers, maar dit is wel een lekkere vette Chris!
Mooie aparte wijzerplaat met bijpassende bezel, sexy wijzers.
Veel plezier er mee.
Dankjewel voor de uitgebreide uitleg en geschiedenis van dit kunstwerk, van mijn kant van harte gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst
Nice
Was ook bij een ander topic over dit horloge onder de indruk. Ben nu te lui om het op te zoeken
Dank voor je achtergrond en voorgrond verhaal. En de plaatjes natuurlijk. Kijk uit naar meer.
Geniet van deze formidabele NA!
Deze gaat ff op de leeslijst. Maar gefeliciteerd met je NA en gewaagde horlogeconversie!