Nieuw NA-topic, schrijver Faith. Nice. Dan krijgen we een mooi verhaal, interessante foto’s en een strak denkplan voorgeschoteld. Even wat drinken pakken.
Gefeliciteerd met deze topper! Ik zag in het blauw dat er exemplaren huize Faith verlieten dus er zat iets groots aan te komen. Deze is wel heel strak. Hier ga je van genieten. En bedankt voor al het eerder genoemde. Comme il faut.
Gefeliciteerd !
Mooi horloge.
Maar zou het eens in het echt moeten zien.
Ben er zo niet kapot van.
Maar ik hou meer van die dikke stoere duikers
Maar veel draag plezier ermee.
En bedankt voor de mooie tekst.
Weet wat geleerd.
Allereerst van harte gefeliciteerd met deze bijzondere Seiko ! Door de prachtige “verantwoording “ van je keuze met de macro opnamen lukte het je ,me mee te nemen in de waardering van dit horloge …het zijn de details die er toe doen foto 4 en 5 vind ik een treffende indicatie van afwerking !
Lekker muziekje, fijn stukje proza, strakke foto’s, schitterend horloge. Wat mij betreft een hele verantwoorde en logische keuze binnen jouw collectie. Ook voor wat je hiermee achterlaat of binnen HF hebt doorgegeven. Gefeliciteerd Chris.
Dat denk ik ook niet. De kleuren zijn dynamisch, en er is een heel, heel lichte sunburst op de plaat.
Die zijn inderdaad buitengewoon complex. Erg tof.
Dank jullie wel!
Ik doe m’n best, ik zie dat ook graag van anderen, het denkproces achter de keuze.
Ik vrees dat we nog niet klaar zijn. Daarover later natuurlijk meer.
Ik ben benieuwd wat je er van zou vinden. Ik vind het een geweldig formaat.
Ik heb het al een paar keer geroepen, maar deze keer kon ik het wel eens menen.
Alles lijnt ook exact op van pip naar track, naar de inkepingen op de bezel. Echt bizar.
Er zwerven meer dan een paar exen van me rond hier op het forum, en een aantal daarvan zijn erg sticky voor de nieuwe eigenaar, wat ik dan ook wel leuk vind om te zien. Maar dank je wel! Ik neem 'm woensdag even mee.
Fantastisch horloge, gefeliciteerd! Mooi topic heb je er weer van gemaakt. De afspeelduur van het nummer kwam toevallig ook nog eens overeen met de leestijd.