Zonde.
Maar geniet van je aanwinst. Dit topic is al veelbelovend voor het moment dat de Kurono arriveert.
Zonde.
Maar geniet van je aanwinst. Dit topic is al veelbelovend voor het moment dat de Kurono arriveert.
Super mooi horloge. Mooie maat, leuke kleuren en die datum positie ik ben ook hoe langer hoe meer fan van deze positie tov de 3 of 6.
En wat een schitterende foto’s en entertainend stukje tekst weer.
Veel draagplezier.
Prachtig!
Nogmaals gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst met deze ultieme duiker😎
Lekker bezig!! Mooie aanwist. Geniet ervan!
Lekker man! Doet me deugd dat ze die MarineMasters nu eindelijk ook in een wat fijner formaatje maken.
Die lompe chunkyness was natuurlijk eigenlijk nergens meer voor nodig.
Bedankt voor de informatieve les. Daarnaast is het echt een prachtige diver. Hij ziet er fantastisch uit en het belangrijkst is dat jij er blij mee bent en ik begrijp ke volkomen. Geniet van je N.A.
Allereerst proficiat!
Wat ik me nog steeds afvraag bij dergelijke kasten, net als op m’n SPB143, dat die end link zo half-gaar aansluit op de kast. Dat kan toch beter?
Herritetsj of niet, fix dat ff Seiko!
Heb je ook een foto van de clasp? Ik lees ‘diver-extension’ en vrees dat het een monsterlijk grote clasp is. Klopt dat?
Allereerst wat een mooi horloge en daarnaast bedankt voor de geschiedenisles!
Gefeliciteerd!
Vind het leuk om te zien dat deze moderne marinemaster steeds meer gewaardeerd wordt.
Er was zoveel haat toen die net uitkwam, maar het tij lijkt gekeerd en terecht.
De beste MM tot nu toe als je het mij vraagt en volgens mij volgens jou ook.
Geniet van dit bijzonder exemplaar uit de Seiko range.
Die kast ziet er inderdaad heerlijk uit
Daar blijf je naar kijken. N(ice)
Ook mooi om al die achtergrondinfo te lezen. Zoals we inmiddels van je gewent zijn
Geniet van deze prachtige NA!
Bedankt voor het betoog / de uiteenzetting , mooie aanwinst ook, geniet ervan
En ik maar denken dat u van de Grand Seiko was
Veel plezier gewenst met dit horloge.
Leuk, die geschiedenis van de duikers van Seiko. En gefeliciteerd met je mooie duiker.
Bedankt voor de geschiedenisles over duikers, weer wat geleerd. Gefeliciteerd met dit gave horloge!
Uiteindelijk wil je toch een
Goede les en een lekkere introductie van je nieuwe vlam
Ik vind vooral de kast erg fraai, ook de subtielere afmeting is bijzonder welkom. De wijzerplaat vind ik op afbeeldingen drukker ogen dan “nodig” is, maar dat is in de hand wellicht anders. Hoe dan ook, veel geluk ermee
Gave geschiedenisles, bedankt en veel plezier met dit vette horloge
Dank, heren!
Die berustte op toeval, dat beloof ik.
Dat klopt wel, de indices en wijzers glimmen er lustig op los.
Neuh, ik bedoel, ik vind de SPB317 prachtig, en hij vreet geen brood, maar ik voel aan m’n klompen dat ie z’n meerdere moet erkennen in de MM200.
Het is voor mij de derde, en ik ben heel, heel erg groot fan. Hoef ik ook niet meer tegen het onderbreken van de rehaut te fulmineren.
Hear hear!
Nee. Dat zie je fout, als je het mij vraagt. Het is een designkeuze die erg goed uitpakt. Het versterkt de sixties vibe die je van een 62MAS verwacht, Aan de pols klopt dit volledig. Sterker nog, op foto’s heb ik er ook geen moeite mee.
De sluiting is vrij lang, maar wel dun en zeker beter dan die van de baby tuna. En nee, ik heb er geen foto van getrokken, er staan zat filmpjes op YT die het laten zien.
Nog steeds wel. Ik moet bekennen dat ik het ook niet begreep, tot ik me er in verdiepte.
Dat klopt als een bus.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
Geen dank mensen, dat was ook mijn koop-onderzoekje, zeg maar.
Yup.
Dat is nu al gelukt. Kijken of hij beklijft. Ik denk van wel.
Mooie foto’s van een prachtige aanwinst veel draagplezier gewenst
Lekker muziekje ook, nooit van gehoord maar nu meer werk van hem op gezet en kom ik dit nummer tegen ( deze kon ik natuurlijk wel )
Heh, cool, da’s een leuk compliment. Dank je. Maar ik hoop dat ik in de komende tijd nog twee ronkende NA’s kan schrijven. Ik ga wel wat onderzoek moeten doen.
Omar Lye-Fook is cool. Hij heeft veel goeie muziek gemaakt waar hij maar matig succesvol mee is geweest. Naast there’s nothing like this is dit ook erg tof:
Ik heb die man erg hoog zitten.
Hij maakt al een geruime tijd lekkere relaxmuziek. Jammer dat het grote publiek hier niet voor warm loopt.