uhu, tuurlijk.
Wow! Gaaf ding!
Fantastisch horloge!!!
Heel mooi, en wat een goed verhaal
Een compleet avondvullende voorstelling. Wat een mooi verhaal gelardeerd met muziek. Ik heb er van genoten !
Leuk verhaal, mooie aankoop en wat zonde van die GS, was altijd de enige waar ik stiekem vanuit mân ooghoek naar keek.
Oef⊠zo lekker!!
Heerlijke review, mooi horloge!
Echt prachtig!
Heel erg mooi,Gefeliciteerd ermee.
Mooie aanwinst!
Lekker geschreven ook. Super ook de bijpassende muziek!!!
Dank je. Iedereen, overigens, die dat bemoedigend ontvangt, zoals @bertb.
Geen probleem. Nieuwe bezel, laser welding, kast weer polijsten: Ding komt schoon en strak weer terug, zonder verloren materiaal, met een verse batterij en nieuwe pakkingen. Seiko is in dat opzicht top. En niet schreeuwend duur.
Die moest ik door de vertaler halen. Mân Fins is⊠Tja. Gelimiteerd. Maar goed, toch even een filmpje wat ik al jaren kan waarderen:
Ja, en de positieve verrassing was Swamp Doggâs 2020 release. Beter dan 2018, het moet gezegd.
Dank!
Mooi verhaal, heb er van genoten! Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Heel mooi ! Gefeliciteerd. En ik lees jou posts altijd met plezier. Door jou heb ik o.a. kennisgemaakt met de uitdrukking âstaat als een lul op een drumstelâ. En dat had ik toch niet willen missen in mijn leven
Die mag er zeker zijn! Wat een kanjer weer
Prachtig horloge en leuk leesvoer
Mooi verhaal!
Prachtig horloge!
Ik had deze laatst voor het eerst gezien en was gelijk onder de indruk. Wat een super mooi horloge, veel plezier ervan! Mooi verhaal en fotoâs ook
Nog bedankt voor die Eagleâ:wink: Wat een verhaal man, maar bovenal wat een horloge. Echt waanzinnig mooi
En kleine tip: