NA: Masters of time - De zoektocht naar perfectie

Mooie aanwinst zeg!

Ik vind het echt super tof om zulke NA’s te lezen, erg leuk gedaan!

1 like

uhu, tuurlijk. :lying_face:

1 like

Wow! Gaaf ding!

1 like

Fantastisch horloge!!!

1 like

Heel mooi, en wat een goed verhaal :ok_hand:

1 like

Een compleet avondvullende voorstelling. Wat een mooi verhaal gelardeerd met muziek. Ik heb er van genoten !

1 like

Leuk verhaal, mooie aankoop en wat zonde van die GS, was altijd de enige waar ik stiekem vanuit m’n ooghoek naar keek.

1 like

Oef… zo lekker!!

1 like

Heerlijke review, mooi horloge! :+1:

1 like

Echt prachtig!

1 like

Heel erg mooi,Gefeliciteerd ermee.

1 like

Mooie aanwinst!
Lekker geschreven ook. Super ook de bijpassende muziek!!!

1 like

Dank je. Iedereen, overigens, die dat bemoedigend ontvangt, zoals @bertb.

Geen probleem. Nieuwe bezel, laser welding, kast weer polijsten: Ding komt schoon en strak weer terug, zonder verloren materiaal, met een verse batterij en nieuwe pakkingen. Seiko is in dat opzicht top. En niet schreeuwend duur.

Die moest ik door de vertaler halen. M’n Fins is… Tja. Gelimiteerd. Maar goed, toch even een filmpje wat ik al jaren kan waarderen:

Ja, en de positieve verrassing was Swamp Dogg’s 2020 release. Beter dan 2018, het moet gezegd. :slight_smile: :+1: Dank!

Mooi verhaal, heb er van genoten! Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

1 like

Heel mooi ! Gefeliciteerd. En ik lees jou posts altijd met plezier. Door jou heb ik o.a. kennisgemaakt met de uitdrukking ‘staat als een lul op een drumstel’. En dat had ik toch niet willen missen in mijn leven :laughing:

1 like

Die mag er zeker zijn! Wat een kanjer weer

1 like

Prachtig horloge en leuk leesvoer :+1:t2:

1 like

Mooi verhaal!
Prachtig horloge!

1 like

Ik had deze laatst voor het eerst gezien en was gelijk onder de indruk. Wat een super mooi horloge, veel plezier ervan! Mooi verhaal en foto’s ook :+1:

1 like

Nog bedankt voor die Eagle​:wink: Wat een verhaal man, maar bovenal wat een horloge. Echt waanzinnig mooi :star_struck:

En kleine tip:

https://www.piramideschrijven.nl/

1 like