NA: Masters of time - De zoektocht naar perfectie

We hadden het er gisteren nog over. Ooit deze opgeslagen. De bron weet ik niet meer.

3 likes

Damn. Hot damn. Wat een pracht. Voor mij is dit een end-game horloge. Niet m’n Speedmaster, niet een PP, maar deze. Zo subtiel en zo exuberant tegelijk. Zo Japans. Heel hĂ©Ă©l mooi. Als corona ooit stopt en de fondsen terug kunnen worden aangevuld: metĂ©Ă©n.

4 likes

Prachtig horloge en heerlijk om te lezen. Kudos!

1 like

Wat een geweldig verhaal weer om te lezen! En wat een aanwinst :heart_eyes:

1 like

Ja, die inderdaad, die heb ik ooit hier op het forum voorbij zien komen. Mezelf kennende heb ik verhandelingen geschreven over die Vickers schaal versus HRC en keukenmessen. :slight_smile:

Dank, ik had hem al een tijdje niet meer gezien. :+1:

Hahaha
 Geen punt! Je hebt 'm nog? Zo ja, dan ben ik blij dat ik je er een plezier mee heb kunnen doen. Het blijft een tof vintage horloge, ook al was hij overcompleet met m’n Lord Matic er naast. :+1: :+1:

Zo voel ik het in zekere zin ook, eerlijk gezegd. We gaan zien of @Colnago gelijk krijgt. :slight_smile:

3 likes

Heel nice horloge en mooi verhaal! Citizen is de nieuwe Grand Seiko :grin:

1 like

Ja, ik vind het ook een mooi horloge deze Citizen. Mooi afgewerkt en technisch gezien natuurlijk ook een topper. Kortom: een mooie aanwinst!

Heel veel plezier ermee gewenst! :slightly_smiling_face:

1 like

Prachtig horloge!
Staat bij mij ook al een tijd op m’n lijstje.
Heel veel draagplezier, geniet ervan!

1 like

Dank je! Ligt het trouwens aan mij of is het bij jou wat rustiger in de verzameling op het moment?

1 like

Prachtig horloge en leuk verhaal, heel veel draagplezier gewenst :ok_hand:t2:

1 like

Hoi Chris, uiteraard ligt dat niet aan jou :wink: Er gebeurt best wel veel in mijn collectie momenteel, maar door grote drukte ben ik iets minder actief op het forum. Mijn enthousiasme is echter als vanouds en jouw nieuwe Citizen vind ik gewoon een keigaaf horloge! Ik hou normaal niet van titanium horloges, maar bij deze lijkt het niet op te vallen. Gewoon goed; klaar! :ok_hand:

2 likes

Mooi ding :ok_hand:

1 like

Zo zeg, maar dat is een technisch brok vernuft Chris. Pracht horloge!
En die dial. Toch kunnen die Japanners dat goed.
Mooi voorstel topic ook, bedankt voor het delen.

Veel plezier van je nieuwste aanwinst.

1 like

Big ooff :confounded: .

Lekker topic zo op de zaterdagavond! Ik tik er nog een paar weg, terwijl ik verder lees onder genot van de bijbehorende nummers :beer: .

Edit: *Vrijdagavond. Misschien die andere biertjes maar laten staan :thinking: :sweat_smile: .

1 like

zo lang je de bus naar niet probeert te betalen met een Taphuys-kaart is er nog weinig aan de hand. :+1::upside_down_face::upside_down_face:

2 likes

Prachtig Chris :ok_hand: Ik heb deze tijdens mijn vakantie in Japan veelvuldig vanachter het glas staan te bewonderen. Echt next level 
 heel gaaf :heart_eyes:

1 like

Kwijl
kwijl :ok_hand:t2::crazy_face:

1 like

Goed verhaal, nog beter horloge!

1 like

Wat een leuk verhaal,en nog veel plezier met je NA,alhoewel ik voel,dat er snel een nieuwe bij gaat komen?

1 like

Heerlijk leesvoer weer, waarvoor dank. Wat een fantastische aanwinst. Schitterend horloge die ook al tijden mijn aandacht trekt :ok_hand: geniet er van