Gucci zeker niet qua horloges. Zijn echt mode artikelen. Simpele uurwerken met mooie design maar slechte kwaliteit. Zou me niet verbazen dat ze bij een massa fabriek worden gemaakt.
Chanel benaderd Hermes zeker qua prijs. Maar is niet dezelfde kwaliteit. Bij Hermes woorden de tassen door 1 persoon gemaakt van begin tot eind. En je kan vooral zien in de details zoals stiksels. Bij Chanel is dat toch minder. Je ziet klein foutjes.
Horloges Chanel ken ik niet.
Van harte met je aanwinst! Ik heb eens een jaar of 5 geleden bij een Fransman in Parijs een leuk horloge van Hermes om de pols gezien was op slag verliefd. Helaas niets meer gedaan met deze verliefdheid maar ik geloof na het zien van je NA dat de vonk er nog zeker in zit. Misschien zoek ik haar nog op…
Geniet van je je gaaf horloge!
Zoals beloofd, hier de foto. Maar de bandj is te groot voor mij (ik heb klein pols). Hermès aftersales service is heel goed. Ik heb zijn gebeeld en ze raden me aan om een band op maat te maken.
ze zijn echt serieus bezig om een van de beste in de horlogebranche te worden!
Heel mooi horloge. Gefeliciteerd.
Die rubberen band is inderdaad niet echt voor kleine polsen gemaakt, maar zit wel erg prettig met de fijnafstelling. Willekeurige 21 mm. bandjes passen er trouwens erg goed op en sluiten ook mooi aan op de kast. Draag hem zelf ook regelmatig op een sailcloth band.