NA; Meer modemerken willen we, zoals Hermès

Gucci zeker niet qua horloges. Zijn echt mode artikelen. Simpele uurwerken met mooie design maar slechte kwaliteit. Zou me niet verbazen dat ze bij een massa fabriek worden gemaakt.

Chanel benaderd Hermes zeker qua prijs. Maar is niet dezelfde kwaliteit. Bij Hermes woorden de tassen door 1 persoon gemaakt van begin tot eind. En je kan vooral zien in de details zoals stiksels. Bij Chanel is dat toch minder. Je ziet klein foutjes.
Horloges Chanel ken ik niet.

Ziet er goed uit!

1 like

Moser, Ulysse… en nu deze Hermes! Verfrissende aanwinsten heb je toch! Fraaie plaat zeg, hoewel die zonder datum ook erg lekker zou zijn!

Die fijnafstelling is een nice touch!

Veel plezier met deze zomerse Hermes.

Gr, HJR

1 like

Van harte met je aanwinst! Ik heb eens een jaar of 5 geleden bij een Fransman in Parijs een leuk horloge van Hermes om de pols gezien was op slag verliefd. Helaas niets meer gedaan met deze verliefdheid maar ik geloof na het zien van je NA dat de vonk er nog zeker in zit. Misschien zoek ik haar nog op…
Geniet van je je gaaf horloge!

1 like

Super. Ik had dit gemist, maar dit is super. Gefeliciteerd.

1 like

En daar gaan we weer :heart_eyes:

11 likes

Die is heel gaaf!!!

1 like

Bijzonder ding.
Mijn oog wordt steeds naar die ‘8’ getrokken…
:thinking:
Geniet!

1 like

Mooi ding.
Maar het sexy oranje bandje gaat er waarschijnlijk niet op staan.

1 like

Erg mooi :star_struck: Congrats :champagne:

En een prachtig uurwerk van Vaucher. Waarvan uurwerken, base calibers, ook worden teruggevonden bij bijvoorbeeld AP en Laine.

So much more than just a bag!

afbeelding

2 likes

Even ter verduidelijking, ik heb deze Hermes niet besteld hé :upside_down_face:

Post was omdat Hermes deze editie recent heeft aangekondigd en het naas de Cartier Santos ADLC nu bovenaan “het lijstje” staat :heart_eyes:

1 like

Da’s al een goed begin.

Wel jammer dat ze niet in grote oplages gemaakt worden/zijn, wat het lastig maakt om ze eens in het echt te zien.

2 likes

Ik krijg de mijne deze week! Eindelijk na 1 jaar wachten. Zal de foto’s later delen.

3 likes

Gefeliciteerd!
De blauwe? Dan ben ik zeker benieuwd naar de foto’s.

Zoals beloofd, hier de foto. Maar de bandj is te groot voor mij (ik heb klein pols). Hermès aftersales service is heel goed. Ik heb zijn gebeeld en ze raden me aan om een ​​band op maat te maken.

ze zijn echt serieus bezig om een ​​van de beste in de horlogebranche te worden!

15 likes

Heel mooi horloge. Gefeliciteerd.
Die rubberen band is inderdaad niet echt voor kleine polsen gemaakt, maar zit wel erg prettig met de fijnafstelling. Willekeurige 21 mm. bandjes passen er trouwens erg goed op en sluiten ook mooi aan op de kast. Draag hem zelf ook regelmatig op een sailcloth band.

1 like

Mooi horloge !

1 like

Mooi ding hoor

1 like

Modemerk of niet, dit is een fantastisch mooi horloge. Heel bijzonder :ok_hand:.

1 like

Gefeliciteerd. Het horloge heeft een prima maat voor je pols toch?

Alleen rubber banden zitten altijd slecht. Ik draag ze nooit. Ze werken alleen maar als je ze strak aansnoert, en dat vind ik niet prettig zitten.

Dus op naar een sailcloth of iets dergelijks!

1 like