Ow, die kende ik niet… my mistake
Nulletje meer op de wijzerplaat in ieder geval, ook wat de centjes betreft…
Ik ga maar eens een baan zoeken
Niet doen, kan ik je ten sterkste afraden, zit je gevangen tot je 70e als je geen andere oplossing kan vinden…
Ik zou niet weten wat anders te doen vrees ik.
Me=workaholic
Als je werk je hobby is heb je nooit een dag gewerkt in je leven.
M’n auto’s! Daar zijn de Chinezen zonder Europese designhulp nog steeds weerzinwekkend slecht in. En hoewel de complete multimedia-unit dan wel weer Chinees is kom ik toch opvallend veel echt Europese onderdelen tegen.
Jouw auto bestaat anders voor een aanzienlijk gedeelte uit Chinese onderdelen.
Ze zijn slecht in het bouwen naar Europese smaak, dat nog steeds leidend is op deze planeet. Naar chinese smaak bouwen ze waarschijnlijk prima.
Vergis je niet… de Chinezen zijn nog niet echt zichtbaar op de westerse markt in de automobielen maar dat komt vast nog wel… Bijv. Volvo en Landrover Jaguar zijn al in Chinese handen, en diverse westerse merken werken al samen met de Chinezen. China produceert al meer auto’s dan Europa en de VS bij mekaar…
Ze zullen de wereld overnemen. Beginnend bij de economie en weldra zijn ze een grotere militaire macht dan de VS. Over tien jaar leren we allemaal Mandarijn op school en eten we drie keer per week Babi Pangang. Mark my words.
En het is allemaal onze eigen schuld… Wij willen alles goedkoop… Hoop wel overigens dat je hier geen volledig gelijk krijgt…
In de geschiedenis gaan dat soort omwentelingen ook vaak met geweld gepaard. We zijn weer akelig naïef allemaal.
Er veranderd weinig dus
Wie gaat dat maken dan, of halen we ze ook in huis om te koken?
Edit: dit bedoel ik niet oneerbiedig, in welke zin dan ook.
Afhalen natuurlijk, net als nu. Koken is sowieso iets wat je moet uitbesteden natuurlijk.
Zoals gezegd valt dat dus wel mee. Wel veel meer dan ik verwacht had uit Roemenië en Turkije.
Klopt, maar dat is nog niet de helft van het verhaal. Ze bouwen ouderwetsere motoren dan de Japanners en het Westen (minder efficient, minder krachtig, minder schoon), functionaliteit in en om de auto is slechter uitgewerkt (doet het gewoon minder goed) en qua veiligheid laten de meeste Chinese auto’s nog steeds te wensen over.
Qua levensduur zijn ze ook niet heel best, maar dat kan een designkeuze zijn.
Eigenlijk verrassend, gezien de Chinezen behoorlijk fors aandeel in Europese merken hebben.
Hahaha, ik heb mijn vrouw geleerd om Indo food te koken… Over uitbesteden gesproken
Haha, dat telt ook.
Knock 'm dead! Patsertjes die het over serieuze horloges hebben! Seiko doet er zelfs niets tegen, dus eerdaags ook maar eens een Sharkey Tuna…