NA: Merkur Oceanmaster a.k.a. neppe MM300 ;)

Via Ebay verkoper ‘infinite time’ om en nabij een weekje.

En dan komt Tante Pos nog met een lekkere rekening… (Had het zelfs met mijn Sharkey Turtle)

Heb inmiddels al meerdere EUROPESE aftermarket onderdelen in m’n oude Honda (12 jaar oud) met name Hella condensor (A/C) en A/C pomp-koppeling, ook zelfs een Pools(!) knipperlichtje in m’n spiegel en een Pools glaasje voor m’n mistlamp…
Mijn Honda dealer geeft toe, de OEM producten zijn beter, maar de wat betere kwaliteit rechtvaardigt het grote prijsverschil niet. Bovendien denk je ook aan de leeftijd van de auto.

Smaak? OK, geef ik je gelijk in, maar als je bouwkwaliteit gaat vergelijken met de Japanse merken, hebben de Japanners minder gebreken over de gebruiksduur van de auto.

Dan wie? Veel chinese auto’s zie ik hier niet.

Europese auto’s, die als voorbeeld werden genomen. :roll_eyes:

Sorry, ik dacht dat het hier over china ging.

Groeten van een broer.

Ohh, en zoom eens in en kijk eens naar dat mmetje aan het einde van de secondewijzer.

4 likes

Ook een tweede hier op het forum @dutchguy2.

6 likes

Goed afgewerkt hè?

1 like

Mee eens.

Met de aanschaf van zo’n nepper ben je voornamelijk jezelf aan het mindfucken.
Iedere keer als je kijkt hoe laat het is, duizenden keren op nieuw.
Ware zelfkastijding als je het mij vraagt.

3 likes

Het origineel is ook helemaal niet zo duur, dus ik begrijp niet waarom je voor zo’n rip-off zou gaan… :thinking: @RLC Wat vind jij? (Ik doel op de getoonde Merkur MM300 Tuma imitaties).

1 like

Jij geniet wel van de boel een beetje opnaaien he?

5 likes

Pardon?

Dit legt de topicstarter toch duidelijk uit in zijn openingspost? :face_with_raised_eyebrow:

Ik doel hier op de getoonde MM300 Tuna imitaties.

I know, dat legt hij ook uit. Daarnaast is het aan een ieder om zelf te bepalen wat ze kopen.

2 likes

En op een forum is een ieder vrij om daarover te discussiëren.

Een forum is een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te plaatsen of te lezen, bestanden te delen en om te discussiëren met andere leden.

1 like

Iets een rip-off noemen en daarna steun zoeken bij een medelid om jouw negatieve reactie te steunen zie ik niet echt als discussiëren. Maar go on, i don’t care. Ik ga weer verder met plaatjes kijken. Fijne dag verder. :sunglasses:

3 likes

Behalve als het jou niet uitkomt. Ik dacht dat jij en Ralph niet op goede voet stonden, dit neigt naar uitlokking.

4 likes

Op de persoon spelen. Richt je kritiek op de inhoud van een bericht en niet op de persoon die het geschreven heeft.

Je overtreedt hier duidelijk de forumregels Robert.

Overigens hebben Ralph en ik de strijdbijl begraven en gaan we inmiddels goed met elkaar om.

Ik ben niet op de hoogte wat er gisteren rond @RLC gebeurd is?

Nogmaals: Ralph en ik gaan inmiddels goed met elkaar om. Er zijn excuses over en weer geweest en we hebben zand over het verleden gedaan.