Via Ebay verkoper ‘infinite time’ om en nabij een weekje.
En dan komt Tante Pos nog met een lekkere rekening… (Had het zelfs met mijn Sharkey Turtle)
Heb inmiddels al meerdere EUROPESE aftermarket onderdelen in m’n oude Honda (12 jaar oud) met name Hella condensor (A/C) en A/C pomp-koppeling, ook zelfs een Pools(!) knipperlichtje in m’n spiegel en een Pools glaasje voor m’n mistlamp…
Mijn Honda dealer geeft toe, de OEM producten zijn beter, maar de wat betere kwaliteit rechtvaardigt het grote prijsverschil niet. Bovendien denk je ook aan de leeftijd van de auto.
Smaak? OK, geef ik je gelijk in, maar als je bouwkwaliteit gaat vergelijken met de Japanse merken, hebben de Japanners minder gebreken over de gebruiksduur van de auto.
Met de aanschaf van zo’n nepper ben je voornamelijk jezelf aan het mindfucken.
Iedere keer als je kijkt hoe laat het is, duizenden keren op nieuw.
Ware zelfkastijding als je het mij vraagt.
Het origineel is ook helemaal niet zo duur, dus ik begrijp niet waarom je voor zo’n rip-off zou gaan… @RLC Wat vind jij? (Ik doel op de getoonde Merkur MM300 Tuma imitaties).
Iets een rip-off noemen en daarna steun zoeken bij een medelid om jouw negatieve reactie te steunen zie ik niet echt als discussiëren. Maar go on, i don’t care. Ik ga weer verder met plaatjes kijken. Fijne dag verder.