NA: Merkur Oceanmaster a.k.a. neppe MM300 ;)

Dat is jouw mening en die mag je hebben. Ik deel die mening echter niet, maar daar is dit forum ook voor. Om met elkaar in discussie te gaan om zo het onderwerp op een hoger plan te brengen. Bij de MM300 van rond de 2000 euro kan ik begrip opbrengen dat iemand dan voor een imitatie kiest van een fractie van die prijs. Maar als het prijsverschil een paar honderd euro is zou ik persoonlijk voor het origineel kiezen.

MM300 Tuna kost ook nog iets van 900-1000 piek. Weet niet wat de Merkur’s kosten. Dat boeit mij ook niet zo veel haha. Mijn mening is inmiddels wel bekend, niet nodig om die hier nog verder te ventileren. Daarnaast is dit een NA topic en daarin houd ik mij gedeisd. Ik wens de beide leden veel draag plezier met hun nieuwe horloges. :slightly_smiling_face:

9 likes

Goed idee. :+1:

2 likes

Dit bedoel ik @Jurtz. Maar dat weet je zelf ook wel.

Gifs galore keep fighting the good fight fellow fjers keep_d03cd9_5125406

2 likes

Is dit geen rip-off dan, hoe wil je het anders noemen? Een hommage is het zeker niet.

Echter: de forumleden die een dergelijk horloge bezitten hoeven zich niets van ons aan te trekken. Iedereen is vrij om te kopen en te dragen wat hij of zij wil.

2 likes

Welcome to the dark side, my friend…:smiling_imp:

1 like

Screenshot_20181212-103640~2

Ohhhhh nu komt het.

Edit: Ohhhhh nu niet meer.

Edit: Ohhhhh nu wel weer.

2 likes

Dat moet een heel verhaal worden :laughing:

2 likes

Ik wel.

Je bedoelt denk ik: RLC, kom er maar in. Want de mening van RLC is inmiddels wel bekend en mag dus geen verrassing zijn. Dus ik waag te betwijfelen of je wel echt benieuwd was naar wat hij ervan vindt. Dat kan je nu weer dikke vrienden zijn met Ralph. Maar eerst klaag je over zijn mening en nu lok je deze uit. Ik hoop dat begrijpt dat anderen dit inconsequent vinden.

Ja, hel, Iets met een betaalde baan. Sorry.

7 likes

Moet je betalen voor je baan? :astonished:

2 likes

Yep. Eigen bijdrage aan de belastingdienst. Maar ik krijg er heel veel voor terug!

Hier heb je gelijk in, ik had er wat beter over na moeten denken voordat ik het schreef. Thanks!

1 like

Nou ja, ik heb een goede dag vandaag, ik zie het voor deze keer door de vingers.

Maar laat het niet opnieuw gebeuren.

Ik vind de steinhart mooier! Maar adviseer toch een skx! Of gewoon door sparen voor een speedyšŸ™ƒ

1 like

Merkur Schmerkur.

Zaag maar eens door de midden die twee klokken, om van het (quartz) uurwerk maar niet te spreken.

Maar, ieder zijn/haar meug.