Op en top Brodiaans weer, zelfs de variant Speedmaster!
Dat zijn juist de leuke , mijn complimenten voor het schrijven. Zeer aangenaam om te lezen
.
Ik volg je helemaal in het ‘gaan halen’, mijn vrouw koopt heel veel online en ik haat het. Ik ga veel liever zoals jij een dagje ergens heen, zo heb je een leuke dag en kan je eens bekijken en voelen wat je wil aanschaffen.
Het aspect van je zoon erbij is inderdaad prachtig, zelf ben ik nu 3jaar en 4 maanden vader en dat laat je inderdaad zien dat dat het belangrijkste is in het leven.
De momenten die je samen deelt, de herinneringen die je samen maakt daar kan niets tegen op.
Bedankt voor het leuke en mooie verhaal en geniet van je horloge
Prachtig verhaal en mooi om te lezen.
Mooi horloge hoor, geniet ervan.
Ik moest wel lachen om de tekst op het display bij de eerste foto!
Mooi verhaal met een mooie aanwinst! Geniet er van!
Care to share waar deze dealer zit in Deventer? Ik woon op fietsafstand van Deventer dus wellicht de moeite waard om eens te kijken.
Mooi verhaal, daar komt een mens voor aanwaaien. Maar ik zie wel een patroon, kijkende naar de kastvorm van zowel de Omega als de Zenith.
Hoe dan ook gefeliciteerd!
Super tof, maar ik zou zuiniger zijn op je zoon dan op je horloge als.ik zo lees. Heb eens 6000km met me zoon door lapland gereden en minder gesprekken gehad dan jij in je rit. Dus geniet nog van de gesprekken en reserveer een horloge voor hem als hij 35 is, dan is die de rappers vergeten
Leuk avontuur, toffe aanwinst!
Van harte en veel draagplezier …
Wat een heerlijk verhaal weer @Brodie en ontzettend leuk om te lezen. Wat een bijzondere en leuke band heb jij met je zoon. Dat geeft hoop voor de toekomst. Ondanks de Patek.
kijk dat is bij mij ook zo en daar ben ik zo dankbaar voor,
het is iets ongeloofkijk moois dat te ervaren en te weten dat je kinderen je appreciëren (van je houden) en het op zo’n manier duidelijk maken.
geniet met volle teugen van dit goed
Erg leuk om je verhaal te lezen. Veel plezier met deze mooie NA.
Leuk verhaal en tof je band met je zoon en niet te vergeten je prachtige aanwinst
Heel veel (draagplezier) gewenst en geniet er maar van…
Zowel van je zoon als je NA bedoel ik dan dus…
Prachtig verhaal en dito horloge.
Maar de momenten met je zoon zijn onbetaalbaar.
Heerlijk verhaal weer, dank voor het delen
Doet me wel realiseren dat ik zelf eigenlijk te wat weinig herinneringen maak tegenwoordig. Het draait wat veel uit op thuis zitten, klussen, bankhangen, maar kom weinig de deur uit.
Dank je Ronald, deze in 38mm zou toch echt de hemel zijn.
Mooi dit, als je de kans hebt om die momenten te maken, doen. Ik ging vroeger liever alleen, maar juist die momenten maken herinneringen voor het leven.
Als ik zo’n tjappie hoor zingen over dat geld belangrijker is dan ho’s… dan klok ik uit. Maar goed, wij luisterden vroeger engelstalig en hadden geen idee wat we allemaal luidkeels meezongen.
Het grappige is dat hij die teksten zelf ongemakkelijk vindt, dus dat geeft hoop. Van mij hoeft het niet uit, maar hij skipt dan wel naar het volgende nummer. ’ AMG ’ van Josylvio…
Ik hoef niet te denken, schat, oké
Oprotten met die camera
We stappen in AMG
We stappen in AMG
We stappen in AMG
We stappen in …
Jack $hirak
We stappen in AMG
Trekken hella bedragen mee
Ja, we worden betaald nog steeds
Vroeger zat ik op fiets, maar nu in
AMG
Vroeger zat ik op fiets, maar nu …
Ik kom straight van de bodem, we klaren die rap
En mijn jongen heeft strap voor die mannen nog steeds
Als je trekt, moet je schieten, dus weet hoe je leeft
Want eenieder zijn dood is de ander zijn brood
Weet dat het leven niet makkelijk is
Heb gevochten voor dit, broer, ik whip en ik flip
In de booth hier met Jackie en maak weer een hit
Simpele shit, al die mannen doen moeite
Weet nog die dag dat ik zat in de boeien
Een jongen met woede, met love voor zijn moeder
Libi op straat, op een dag moet je kiezen
Ik mag niet verliezen, ga liever nog dood
Leven of dood, hella risico’s
Ik kom met vieze flows voor die vieze ho’s
Trabajo, dat is hier de missie, bro
We bakken cake of we bakken brood We stappen in AMG
Vroeger zat ik op fiets, maar nu in
AMG
Mooi ding hoor. Maar ik ben eigenlijk meer onder de indruk van die Zenith. Wat een plaatje!
NIets is meer waar. Ik ben van de vorm. Je hebt me ooit (terecht) gewezen op het gebrek aan aandacht voor de techniek.
Het is voor mij (bij horloges dan) nog altijd secundair aan de vorm. Alhoewel ik stemvork horloges dan weer geniaal vind. Eenvoudig maar zo slim en doeltreffend.
Ik ook. Echt. Ik ook.