Hahaha… Hij moet zijn eigen pad kiezen. Maar ik leer hem wel dat een echte 3 piece collectie geen Submariner, Reverso en obligate G-Shock bevatten. Die dingen raken niets in elkaar. Vind ik dan.
En dat je werkgever nooit mag bepalen wat jij aanhebt. En dat je alleen iets kan kopen als je er geld voor hebt. Oh, en dat een chick een kuiken is.
Heb je groot gelijk in, ik probeer ook zoveel mogelijk te delen met mijn zoontje.
Het zijn vaak de kleine dingen die het doen, een uitstap met het gezin is zeer leuk maar als hij savonds nog even uitgeput op je borst komt liggen dat is echt zalig . Nog even van genieten want hij zal snel ouder worden en andere interesses krijgen, elke leeftijd heeft zijn charmes en voor en nadelen he .
Maar inderdaad genieten zolang het kan.
Vorige week was de begrafenis van mijn vrouw haar oma en op het kerkhof ligt een jeugd vriend van mij, gestorven bij een werkongeval was 29jaar. Op zijn steen lag een tekening van zijn dochtertje, hard om te zien maar zorgt er wel voor dat je nu extra geniet van de tijd die je krijgt met de mensen en de dingen waar je van houd.
Carpe diem
Fantastisch zo’n mk2 racing dial Speedy. Zijn moeilijk te vinden in onverprutste toestand. Al te vaak is de kast opnieuw opgemaakt en dan steekt het glas en dik bovenuit. Geef mij maar een die een beetje leven heeft dan een opnieuw opgemaakte. Voor een nieuw uitziende zoek ik wel een coax reissue.
Goed verhaal weer Kevin. En een mooie nieuwe aanwinst. Not your average Speedmaster. Ben niet anders van je gewend. Schitterend! En nu maar speren voor die Patek .
Mooi verhaal man! Leuke ervaring met je zoon. Heb ik ook een keer gedaan en meteen van geleerd.
Zoon van 8 mee. Besloten dat hij mocht kiezen of ik het horloge nam of niet. Dit onder het mom van een leuk verhaal. Het was een ruildeal, mijn oude 5 digit sub voor een 6 digit. Keurige ruil met een kleine bijbetaling.
Daar aangekomen slinger ik de 6 digit om de pols. Op slag verliefd. Nog een beetje ouwehoeren met de eigenaar, maar in principe was ik met mijn gedachten in de wolken. Ik kijk verliefd naar het horloge en daarna naar de kleine man… En hij schudde nee…
Zonder horloge naar huis gereden en gebaald als een stekker. Dat doe ik nooit meer