NA: Mido

Daar doe je geen slechte koop aan! Ik kijk uit naar je NA

Haha ik ook, alleen dat zal nog wel even duren denk ik.

2 likes

Heel mooie horloges voor jullie beiden! Veel plezier ermee!

1 like

Heel mooi. Mido ken ik ook niet zo. Leuk uitstapje trouwens

1 like

Gefeliciteerd! Mido is een merk met veel gezichten en veel mooie designs van divers tot dressers en all in between.

1 like

Nee, ik kende het merk ook niet. Had het vorige keer al bij ze gezien, maar toen een Tissot Visodate aangeschaft.

Ja, we maken er eigenlijk meestal wel een uitstapje van. Vaak ook even wat drinken daarbij Brownies en Downies. Heeft zo’n horloge meteen eerste herinneringen :grinning:

1 like

Prachtige kleur dial, maakt het een toffe NA. Gefeliciteerd. Zie je hier te weinig

1 like

Prachtig horloge dit. Mijn neef heeft 'm ook maar dan in het grijs.
Gefeliciteerd met deze mooie NA en leuk ook het verhaal rondom te lezen. :ok_hand:

2 likes

Heel mooie kleur groen! Toffe aanwinst, geniet ervan.
Op sommige foto’s lijkt de band tapered en op andere lijkt het van niet. Welke van de twee is het?

1 like

Altijd gaaf, een dial met reliëf

2 likes

Ik zag je topic over welk groene horloge het moest worden, maar deze had ik niet verwacht! Erg leuk horloge met een mooie plaat. En Bouman is inderdaad een hele fijne zaak, mooi dat ze je dochter ook zo blij hebben kunnen maken.

1 like

Congrats

1 like

Gefeliciteerd. Erg mooi horloge. En inderdaad, Bouwman is een topzaak met aardige en kundige mensen.

1 like

Gefeliciteerd met deze gave Mido!

1 like

Haha, goede vraag. Had het niet eens gezien. Hij is licht tapered als ik het goed zie.

1 like

Nee, dit was ook echt een onverwachte winnaar moet ik zeggen.
Ik had vooraf gedacht dat het de Hamilton zou worden met de Tissot als zeer goede tweede. Maar dat is dan weer het mooie en leuk om langs te gaan en lekker te snuffelen en uitgebreid te passen.

Ja, vind het een hele prettige zaak. Heb ook mijn Longines VHP, Hamilton Jazzmaster en Tissot Visodate hier gehaald. Elke keer weer een hele prettige ervaring.

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst !!

1 like

Dank je wel, raak niet uitgekeken op het horloge.
De kleur van de plaat, en zeker in de zon, is echt prachtig

Helemaal mee eens!

1 like

Heel mooie Mido, gefeliciteerd.

1 like