Proficiat , mooi
Het feit dat je bij Mido uitmuntende kwaliteit, nieuwste technieken en zelfs schroeven in de band mag verwachten, en dat Longines het nog met pennen doet en een of andere gare gestanste clasp.
Zegt al genoeg toch
Mooie horloges en een top bureaublad.
Gefeliciteerd met de aankoop. Mooi horloge. Het verhaal van het gekregen kinderhorloge sprak mij aan. Zo zie je maar, hoe een AD zich kan onderscheiden.
Haha dank je
Absoluut! Dit maakt ook dat ik alleen nog maar naar hen toe ga als ik een nieuw horloge ‘nodig’ heb.
Ook de armband van mijn vrouw hebben we daar gekocht. De aandacht die ze voor je hebben, kennis die ze delen en de passie die ze uitstralen. Daar kunnen een hoop andere bedrijven nog veel van leren.
Fantastisch horloge zeg! Goede keuze, veel plezier ermee
Mido is absoluut waar voor zijn geld, maar dat vind ik van mijn VHP ook.
Moet er gelijk bij zeggen dat voor horloges hetzelfde geldt als voor auto’s en vrouwen. Ik weet wat ik mooi vind, maar ik snap er erg weinig van.
Mooi horloge. Veel plezier ermee. Maar die van Prisma zijn ook heel mooi van design.
Ja zeker, die zijn ook ontzettend leuk. Lekker vrolijk en tegelijkertijd goed afleesbaar. Komt goed uit, ze gaat naar groep 3 waar ze gaan leren klokkijken
Gefeliciteerd met je NA. Veel plezier ermee.
Erg mooi!
Is Bouman een Mido dealer met ook andere modellen?
Dacht eraan om eens naar Aachen te gaan, maar om de hoek is wel zo prettig.
Ja, Bouman is Mido dealer in NL en hebben meerdere modellen staan. Ze willen ook uitbreiden vertelde ze mij. Op hun site staan er ook een hoop, maar als je specifiek een model wilt passen, wellicht even een belletje vooraf of ze hem hebben. En eventueel kunnen ze hem bestellen voor je zodat je die kunt passen.
Benieuwd naar de voortgang, keep us posted
Beste keuze uit het lijstje!
Dank je wel, heeft ook nog geen dag de pols verlaten sinds aanschaf. Vooraf nooit gedacht dat ik zo van een duiker kon genieten haha