NA: mijn eerste Grand Seiko: ok?

Ja nu ik het idd lees, zo komt het wel over zo:slight_smile: maar wou eerder iets typen als meh?
Als in mijn mening over het horloge is ok momenteel. Niet slecht en ook niet super excited. Gewoon ok.

1 like

Feli!
Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd ermee. Nog nooit gezien deze, lekker appart.

1 like

Ok

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop.
Dat is nog eens een speciaal horloge, de GS SBGH333:
https://www.ablogtowatch.com/hands-on-grand-seiko-heritage-62gs-watches-of-switzerland-group-exclusive/

Ben benieuwd hoe deze in het echt is.

2 likes

Ok. Meer dan ok. :clap::ok_hand:

Voor welke horloges laat je deze dan liggen? Wat zijn je keuzes in de ochtend?

1 like

Ik vind hem wel vet!

Wel ooit meegaan in hypes maar kopen wat je zelf echt wilt maar goed ik veronderstel dat je deze ook wel OK vond anders tik je niet zulk een bedrag af bij de kassa.

Ik koop tegenwoordig ook meestal modellen waar ik echt een topgevoel bij krijg, meestal zijn dat niet de meest gangbare heb ik al gemerkt.
Vroeger kocht ik wacht een goede resell had en waar er veel van op HF staan, die zijn allemaal de deur weer uit.

Tijd brengt meestal raad, als het gevoel blijft is het flippertijd of misschien waarder je hem later meer.

1 like

Op meeste dagen is het de smp300 titanium violet op een Forester bracelet. Als ik naar het buitenland moet mijn smp 300 GMT of mijn Rolex explorer2 maar die laatste moest er niet zoveel kak hangen aan de Rolex naam zou ik wel vaker dragen.
En als ik naar een event moet meestal mijn speedmaster Fois. De rest van mijn horloges draag ik maar af en toe. Zal eens een update posten van de collectie binnenkort.

1 like

Gefeliciteerd !

1 like