Hoi Jan, dankjewel. ik wilde een foto van mijn collectie bijvoegen aan het verhaal maar als nieuweling kan ik max 2 fotos bijvoegen. dus hierbij een foto van mijn bescheiden 3-piece collectie.
De aanhouder wint, dat blijkt maar weer eens uit je verhaal! Geniet van je prachtige Tudor
Welkom op HF, @shaquille25live en gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Vind dit een heel geslaagde release, van Tudor! Geniet ervan!
Mooi horloge in de juiste maat.
Leuk verhaal en een heel mooi uurwerk, gefeliciteerd met deze aanwinst!
Van harte welkom hier shaq! Leuk verhaal en mooi horloge ook. Heel veel draag plezier
Welkom op het forum en bedankt voor het delen van dit fantastisch verhaal! Een welgemeende proficiat met jouw NA, geniet ervan!
Van harte gefeliciteerd, erg mooi!
Prachtig horloge. Een speedy zal ook ooit in mijn collectie terecht komen. gelukkig heb je er iets leuks voor teruggekocht.
Welkom!
Gaaf horloge heb je gekocht. Daar kun je wel effe mee vooruit.
Die Hydroconquest is trouwens ook wel echt vet, vind ik.
Schitterende horloges! En de jacht is waar het eigenlijk om draait;)
Wat een zoektocht, maar de vreugde meer dan waard. Genieten!
Welkom op HF Shaquille en veel plezier hier gewenst. Van iets waar je veel moeite voor hebt gedaan geniet je dubbelop! Een prachtige Tudor heb je gekocht, gefeliciteerd en geniet er met volle teugen van.
Welkom op HF en gaaf! Een mooi verhaal, die koopervaring zul je altijd onthouden. En je hebt een ontzettend goede keuze gemaakt. Ik wens je heel veel plezier met dit tophorloge, dat je er maar veel herinneringen mee mag maken! En mocht je hem ooit van de hand willen doen voor iets anders, denk er dan nog eens twee keer over na. Want je eerste luxe horloge moet je echt koesteren, dit is het begin van iets heel moois! Veel draagplezier gewenst.
Welkom op dit mooie forum
Welkom en mooie NA!!!
Mooi! Van harte!
Welkom op het horloge forum! Veel draag plezier toegewenst voor deze prachtige Tudor!
Top NA! Enjoy buddy…
Heel leuk geschreven! Ben blij dat je hem gevonden hebt. Het is ook mijn grail. Erg eigenlijk dat je de centen hebt maar zo moet rondjagen om een te kunnen kopen. Neemt beetje de fun weg bij zon dure aankoop lijkt me.
Geniet van je horloge, staat je goed!