Ik ben het volledig met @Tissot62 eens. Een prachtige Tudor Black Bay 54, die je met trots kunt dragen: Proficiat @shaquille25live !
Schitterend horloge en ik vind de maat helemaal top!
Zolang je de Seiko’s erbij houdt, zal ik deze NA door de vingers zien. Met af en toe vreemdgaan is niks mis.
Gefeliciteerd met dit luxe horloge!
En Seiko heeft ook wel luxe modellen.
Super knap deze bb54. Ik had veel moeite met beslissen of ik deze nam of de bb41 burgundy op 5 link. Uiteindelijk de rode genomen door de bracelet maar die 54 op rubber steekt me keer op keer de ogen uit, zo mooi en comfortabel, een echte topper!
Gefeliciteerd met je 54! Echt een vet horloge, met perfecte dimensies.
Dank Hans, dat ga ik zeker doen
Dat heeft aan de ene kant ook een charme. Met genoeg centen kan hij heel makkelijk besteld worden op sites zoals chrono24 bv. Maar dat is toch niet leuk? Geef mij maar de zoektocht. Dank voor het compliment!
Mooi verhaal man, en ik ben blij dat je die Nederlandse zaak geen “extra” geld hebt gegeven
Mooi verhaal/ mooi horloge.
Gefeliciteerd, veel draagplezier!
Prachtige horloge, geniet er van en wees er zuinig op hè.
Maar dat laatste zal zeker wel.
Mijn ervaring is als je hem graag wil hebben en je komt hem ergens tegen gelijk kopen dan.
Maar niet in die echte vakantie landen dat is te gevaarlijk, veel neppers, je weet wel welke landen ik bedoel, anders voelen mensen zich aangesproken.
Veel plezier met je prachtig horloge nogmaals.
Wim
Gefeliciteerd met je NA!
Gefeliciteerd, geniet ervan
Dank! deze ga ik koesteren
Mooi. Veel draagplezier
Mooi verhaal en mooi horloge Veel plezier ermee!
mooi verhaal, mooi horloge tudor heeft al een tijdje een plekje bij mij dat ik er ook elke keer weer naar blijf kijken.
waarom heb je trouwens niet voor de black bay 58 (deze is 39mm) vond je die ook te groot voor je zelf?
hoi, Die heb ik zeker ook geprobeerd. ik vond die kleuren en de proporties van de 54 alleen mooier.