Thank you
Dank je Coenraad. Nu maar hopen dat deze Timex robuust is
Lekkere aanwinst weer, kerel! De 14e alweer!!
Ik hoop dat ik het nooit zover zal laten komen .
Veel draagplezier ervan, man!
Deze hobby loopt uit de hand volgens mijn vrouw Maar gezien jou reactie heb jij alles nog onder controle
Leuke aanwinst. Naast de textuur op de wijzerplaat vind ik verhoogde indexen ook altijd wel wat hebben.
Doet mij denken aan mijn Victorinox Airboss.
Veel draagplezier!
Fijne NA, Arjen! Gefeliciteerd en veel plezier met/van deze Timex! En nu stug doorwerken naar de Staudt guilloche chrono?
Gefeliciteerd met de NA, titanium draagt super fijn.
Mooie fieldwatch hoor!
De textuur op de wijzerplaat is cool Richard, alleen lastig op de foto vast te leggen. Poging van zojuist
Dank je Peter en je maakt een goed punt, nu geen tussenstops meer want de volgende (en laatste) halte moet de Staudt guilloche chronograaf worden
Dank Joshido. Inderdaad titanium draagt vederlicht en prettig
Mooie aanwinst. Veel draagplezier!
Een prachtige aanwinst deze fieldwatch naast draagcomfort past tita qua looks ook bij veld activiteiten .Verwacht ook door het spelen met licht steeds weer nieuwe effekten …proficiat !
Ha Arjan,
Erg mooi horloge. Geloof direct dat dit een goede aanvulling is op je collectie. De dial is wel
Degelijk goed zichtbaar hoor. Dus als het voor jou niet goed gefotografeerd is dan betekent het dat het in het echt nog mooier en grover is .
Heel veel plezier met je nieuwe Timex.
En wat is een render? Kon het op Google ook niet zo snel vinden namelijk. Ik dacht dat renders die blokjes op de bezel waren maar die zitten hier niet op.
Leuk hoor!
Geniet ervan!
Goedemorgen Reinier,
Ik dacht dat een render een professionele en bewerkte foto was zoals deze gebruikt worden door merken in advertenties en op websites. Een render blijkt echter:
Een rendering is een digitale afbeelding, die niet met een camera wordt gemaakt, maar volledig door een computer wordt gegenereerd uit een 3D model . Geef je 3D model extra informatie mee over bijvoorbeeld belichting, schaduwval en de materialen en je 3D render is niet meer te onderscheiden van een echte foto.
De Expedition North heeft in elk geval een prachtige wijzerplaat waar ik momenteel echt van geniet
Dank Stephan
Spelen met licht geeft inderdaad mooie effecten Harry
Ja, dat las ik ook op Google en dacht “oh, dat is dus een andere betekenis dan hier wordt bedoeld”. Soms hebben woorden meerdere betekenissen natuurlijk.
Maar duidelijk verhaal hahaha. Dank!
Maarrrrr, hoe heten die blokjes op je bezel dan ook weer? Zoals bijvoorbeeld op de Breitlings.
Dank. Dit is een Top Timex Dude
Ik moet je het antwoord schuldig blijven Reinier