NA mijn eerste titanium

Wat is hij gaaf he , ik heb zelf de James brand uitvoering op erica’s
Echt een Allemans vriend

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:
Wel jammer dat ze de zichtbodem vernielen met die opdruk. Meer merken doen dat…

1 like

Leuk horloge, geniet ervan :wink:

1 like

Ik ben zelf nog geen field watch tegengekomen die ik begeer maar ik snap de aantrekking bij deze Timex. Het is een erg mooi uitgevoerd horloge en voor het eerst prikkeld me een horloge uit deze categorie. Moet natuurlijk wel meteen op een Nato worden gezet :wink:

Veel draagplezier gewenst!!

1 like

Heel mooi, ik heb toevallig dit weekend ook m’n eerste timex besteld, kon de looks niet weerstaan…

5 likes

Dit wordt dus ook mijn eerste timex! Ben ook als een blok gevallen voor de looks van dit tijdloze ontwerp

2 likes

Ook cool :sunglasses: Jules

Zichtbodem is alleen tof bij bijzondere uurwerken. Bij Timex, mijn 2e met zichtbodem, dus geen toevoeging

1 like

Thanks Glenn

1 like

De versie met de groene nato, waardoor de wijzerplaat ook beter uitkomt, was niet in de aanbieding anders had ik voor die versie gekozen. Dank voor het advies

Ook een toffe :ok_hand: Timex

Adviesprijs betalen is onnodig. Komt af en toe met een interessante korting voorbij. Succes met de aanschaf

Leuke field watch. Gefeliciteerd. Ik vind de wijzers wel passen hoor. Toffe look. Veel draagplezier

1 like

Dank je. Ben ondertussen gewend aan de wijzers

Ziet er stoer uit kerel!

1 like

Stoer en mooi :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zo is dat!

1 like

:pray: Time(x)keeper

De expedition lijn van Timex is echt geweldig. Ben nog geen fijner field horloge tegen gekomen dan die van Timex…

2 likes

Die van jou is ook cool :sunglasses: Benny :+1:t2:

1 like