NA: Mijn hesalite 3861 Omega Speedmaster Professional

Prachtig! Veel plezier ervan :sunglasses:

1 like

Knap man! Geniet ervan in goede gezondheid en in gezelschap van je kinderen! Courage

1 like

Prachtig horloge en gezien wat je verteld hebt eigenlijk een zeer bescheiden kado voor jezelf :slight_smile:

1 like

Prachtig horloge, ben heel benieuwd naar de onderhandelingen en de uitkomst.

Mag ik vragen hoeveel je eruit hebt kunnen krijgen?

Veel plezier van je nieuwe aankoop!

1 like

PB gestuurd

Gefeliciteerd !
Ja is en blijft een prachtig horloge.

1 like

Heerlijke speedy, met Hesalite. Helemaal zoals het heurt!
Fijn om te lezen dat je het leven weer gaat vieren, na je “ingewikkelde periode”. Geniet ervan en veel draagplezier … :ok_hand:

PS Ik hoef geen PB hoor. Korting? Daar moet je zelf om vragen, is leuk. :joy: :joy: :joy:

1 like

Bedankt voor alle leuke reacties!

1 like

Ik heb net nog eens wat filmpjes bekeken, echt super gaaf hoor! Mooi die details die verwijzen naar vroeger.
Omdat ik zelf een 861 uit 1971 heb ben ik daar een beetje blijven hangen en heb de release van dit model gemist haha. Maar nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Telkens weer mooi om te zien, er hangt een geweldig verhaal aan “Speedmaster” !

2 likes

Erg mooie klok. Bedankt voor de uitleg.

1 like

Ik had een vraagje… zat er bij jou speedy wel een mapje voor je pasjes ( eigendoms bewijs, test nog wat en garantie bewijs ) ?? Bij mij zaten ze er losjes bij.

Ja, die heb ik er bij. Ik kreeg ook nog een Omega pen en een mapje voor pasjes met een Omega logo er op, maar dat zijn bonus items.

1 like

Oke, ik helaas niet… nja het horloge wordt er niet minder mooi op.

Dik hoor. Veel plezier ervan!

Een mooi en dik welverdiende aanwinst!

Ik zou toch even bij de AD vragen om het mapje voor de pasjes die bij het horloge horen. Ik heb zelfs de kartonnen doos waar het geheel in zat en en een plastic omhulsel waar het horloge zelf in geleverd werd (dozen en horloges worden los van elkaar geleverd).

1 like

Ja hou niet zo van al die extra attributen. Het mapje had leuk geweest om het netjes op te kunnen slaan… de rest hecht ik persoonlijk niet veel waarde aan.

Dank voor interessante post. Hopelijk heb je er veel plezier van. Ben ook benieuwd naar de onderhandelingsruimte aangezien ik van plan ben hetzelfde horloge te kopen van dezelfde juwelier. Zou ik PB kunnen ontvangen. Heel veel dank alvast!

Gaaf hoor! Mooie klassiker… past altijd en overal :blush::+1:t3: