NA: Mijn holy grail uit het mooie Japan - Seiko Marinemaster SLA077

Mooi hoor, geniet ervan!! Prachtig horloge.

1 like

Prachtig horloge.
Wijze beslissing niet in schulden te gaan voor een horloge, hoe mooi ook.
Geniet ervan.

1 like

Nice, geniet van deze Marinemaster. :+1:

1 like

Gefeliciteerd, de moeite waard, veel plezier ermee :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie duiker!

1 like

Heel gaaf! Gefeliciteerd!!

1 like

Erg mooi. Veel plezier ernee.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Gefeliciteerd met je financiële gemoedstoestand.
Gefeliciteerd met je prachtige horloge.

3 likes

Proficiat! Een erg fraai horloge! :+1:

1 like

Fantastisch mooie Seiko. Geniet van deze nieuwe aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met jouw Marinemaster!
Prachtige foto’s :+1:

1 like

Mooie aanwinst geniet ervan :+1:t2:

1 like

Prachtig! Heel veel geluk ermee!:+1:

1 like

Mijn beste,

Schitterend hoor!!
“Wat een prachtige wijzerplaat”. :ok_hand:

Ik wens je er een glansrijke tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Proficiat! Memorabele momenten moeten gevierd worden.

Draag 'm in goede gezondheid!

1 like

Gefeliciteerd en Welkom bij de club! Mooi hoor. En inderdaad een redelijk draagbaar formaat. Grappig genoeg kende ik deze nog niet.

1 like

Mooi hoor gefeliciteerd!

1 like

Ja, heel mooi!!
Enne, een MarineMaster is pas een MarineMaster als dat er ook op staat :heart::heart:!!

1 like

Dubbel gefeliciteerd, met de nieuwe baan en de mooie marinemaster! :+1:t3:

1 like

Gefeliciteerd met je heerlijke MM :+1:

1 like