NA: Mijn holy grail uit het mooie Japan - Seiko Marinemaster SLA077

Gaaf model, die heb ik nog niet eerder gezien. Mooi! Gefeliciteerd met je laatste successen en aanwinst.

1 like

Mooie aanwinst en mooie foto’s :ok_hand:t2:

1 like

1 like

1 like

Gefeliciteerd en heel veel draag plezier

1 like

Leuk dat je ons meeneemt in de achtergrond van je NA. Veel draag plezier gewenst!

1 like

Aparte Marinemaster goed gedaan!

1 like

Mooie NA en foto’s! Geniet er van.

1 like

Die laatste foto :pinched_fingers:t2::pinched_fingers:t2::pinched_fingers:t2:
Gefeliciteerd!

1 like

Zeer mooi horloge, proficiat!

1 like

Wat een knaller! Heel mooi, geniet ervan :ok_hand:t3:

1 like

Tof hoor, en ook gefeliciteerd met je nieuwe baan!

1 like

Wat een mooie aanwinst. Gefeliciteerd!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan en dat je de zaken weer in orde hebt gekregen. Respect!!!

Daarnaast ook van harte gefeliciteerd met deze prachtige Marinemaster!!!

1 like

Genoet ervan! Prima aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie NA!

1 like

Proficiat met deze prachtige aanwinst ! :ok_hand:t4:

1 like

Hij lag gewoon op jou te wachten. Gefeliciteerd!

2 likes

Gefeliciteerd !
Prachtige duiker.

1 like

Dit is een mooie aanwinst, gefeliciteerd!

Soms ben ik wat kort door de bocht als ik tegen anderen zeg dat modern spul “verzamelen” eigenlijk simpelweg kopen is. Jouw verhaal bewijst dat ik het mis heb. Goed gedaan! :clap:t3:

2 likes