NA: Mijn holy grail uit het mooie Japan - Seiko Marinemaster SLA077

Gefeliciteerd met jouw grail! Gaaf horloge, veel draag plezier.
Mooie foto’s overigens :wink:

1 like

altijd leuk de holy grail te mogen ontvangen,
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met je holy grail, geniet er van :smiley:

1 like

Gefeliciteerd! Prachtige Seiko duiker! Nu wel die mooie casual kleding inruilen voor een duikpak hè, 300m WR ISO gecertificeerd vraagt daar wel om… :diving_mask::wink:

1 like

Thanks Julian!!! En zeg dat, daar heb ik nu echt dubbel plezier van… :wink:

Gefeliciteerd met deze aanwinst :ok_hand:

1 like

gefeliciteerd mooie NA

1 like

Prachtig horloge, echt de Seiko duiker Endgame (GS duikers mogen zich schamen naast deze) :heart_hands:

2 likes

3 maal dank!!! :wink:

1 like

Dank voor je mooie woorden weer Coenraad!:pray:t2:

1 like

:100::pray:t2::fire:

Prachtig horloge!

1 like

Heel gaaf :ok_hand: veel draagplezier!

1 like

Proficiat met de aanwinst (en de nieuwe baan)!

1 like

Mooie aanwinst! Geniet er van en veel draagplezier

1 like

Prachtig!! Gefeliciteerd!

1 like

Heeel tof!:fire:

1 like

Wat een prachtige dial, kende deze referentie ook niet.
Geniet er met volle teugen van!

1 like

Prachtig horloge hoor.
En bedankt voor je verhaal erbij . Heel herkenbaar.
Draag hem in goede gezondheid!!!

1 like

Heel gaaf! Gefeliciteerd met de aanwinst van je holy grail!

1 like