Gefeliciteerd met jouw grail! Gaaf horloge, veel draag plezier.
Mooie foto’s overigens ![]()
altijd leuk de holy grail te mogen ontvangen,
draag hem met plezier
Gefeliciteerd met je holy grail, geniet er van ![]()
Gefeliciteerd! Prachtige Seiko duiker! Nu wel die mooie casual kleding inruilen voor een duikpak hè, 300m WR ISO gecertificeerd vraagt daar wel om… ![]()
![]()
Thanks Julian!!! En zeg dat, daar heb ik nu echt dubbel plezier van… ![]()
Gefeliciteerd met deze aanwinst ![]()
gefeliciteerd mooie NA
Prachtig horloge, echt de Seiko duiker Endgame (GS duikers mogen zich schamen naast deze) ![]()
3 maal dank!!! ![]()
Dank voor je mooie woorden weer Coenraad!![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig horloge!
Heel gaaf
veel draagplezier!
Proficiat met de aanwinst (en de nieuwe baan)!
Mooie aanwinst! Geniet er van en veel draagplezier
Prachtig!! Gefeliciteerd!
Heeel tof!![]()
Wat een prachtige dial, kende deze referentie ook niet.
Geniet er met volle teugen van!
Prachtig horloge hoor.
En bedankt voor je verhaal erbij . Heel herkenbaar.
Draag hem in goede gezondheid!!!
Heel gaaf! Gefeliciteerd met de aanwinst van je holy grail!