Mooie aanwinst, no date versie vind ik een+1
Draag hem in gezondheid
Je Polerouter collectie uitbouwen
Proficiat met je Sub! Topper
Fraaie Lex! Van harte en veel draagplezier.
Afmelden en aanmelden op RF, logisch …
Proficiat,geniet er van
Neen.
Maar veel plezier er van!
Dat is hem voor mij toch niet . En ik moet tot mijn spijt bekennen dat deze duiker waarschijnlijk toch nooit water gaat zien… Durf nu ook wel rond te lopen met een hommage. Heb de real deal toch ook
.
Wellicht op termijn een batgirl… Heb je toch die GMT complicatie.
Mede-mogelijk gemaakt door jou @blauwbeer. . Die sexy Glycine zit nu hierin… Ben er heel erg blij mee. Onrealistisch blij ook.
Ik ben nu dus echt leeg. Ik weet niets meer…
Die kans is nog wel aanwezig… een 35.5mm met strakke zwarte plaat. De 34mm ‘nos’ Polerouter die ik heb gaat eruit vanwege de Rolex en draag hem niet. 35.5 is wel helemaal mijn maat . MAAR NU EVEN NIET
.
Dat kan altijd nog :). Voor nu bevalt de sfeer op het HF nog heel erg goed. Toch wel fijn dat je niet allemaal van dit soort saaie Rolexjes ziet .
F*CK, nu kan ik eigenlijk alleen nog met goed fatsoen een Nautilus of RO kopen…
Of zo’n foute two-tone blauwe plaat DJ uit de 80s.
Brrr. Zelfs met krassen kun je hem kwijt voor meer dan je er nu voor hebt betaald, dus dat kan het probleem niet zijn.
Die shit is gemaakt om ruig mee te doen. Het is een toolwatch, geen sieraad.
Gefeliciteerd!
Ben het helemaal met je eens . Ga er ook niet teveel mee baby’en… maar ik zwem vooral in het buitenland en mik m dan ook graag in een rugzak. Doe ik toch liever met een goedkopere prul…
Wat nu? Niks, just sit back and relax! Knappe aanwinst.
Van genieten en niet nadenken. En als je het beu bent lees je dit topic weer even.
De kans dat ‘ie gejat wordt met je rugzak is groter dan dat er ook maar iets vervelends mee gebeurt in het water.
Gefeliciteerd!
Zo’n Sub blijft iconisch. En met de glide lock fantastisch.
Van harte! Prachtige Sub😍
Congrats, veel draagplezier
Sinds ik de 114060 in het bezit heb weer ik eigenlijk ook niet meer wat er moet volgen
Die glide lock is echt heerlijk…
En de bezel… die 120 clicks… heerlijk. Het opwinden… boterzacht.
Van harte gefeliciteerd! Het is werkelijk een heerlijk horloge, geniet er van!
Het enige… dat ben ik met @HanDavinci eens… gewoon mee rammen! Daar is hij voor gemaakt. 5 jaar garantie. YOLO!