Gefeliciteerd met dit prachtig horloge! Lekker verdiend nu en verstandig dat je gewacht hebt todat je nu de financiële middelen hebt.
Geniet ervan!
Gefeliciteerd met dit prachtig horloge! Lekker verdiend nu en verstandig dat je gewacht hebt todat je nu de financiële middelen hebt.
Geniet ervan!
Prachtig!
Tof! Staat je goed, geniet ervan
Gefeliciteerd!! Geniet ervan…
Thanks, haha leuk dat je dit zegt. Is namelijk een controversieel deel van het ontwerp als ik online de meningen heb gelezen. Ik ga er heerlijk van genieten
Thanks Stefan!
Thanks, ook dank voor het deel zijn van de reis naar dit horloge
Precies
Kijk dat zijn idd de mooie reizen richting een horloge, ben blij dat ik tegenwoordig deel mag uitmaken van de speedmaster familie
Die dag zal er zeker komen en zal het meer dan waard zijn thanks gaat goedkomen
42mm is te groot, heb deze wel eens omgepast (ook van vaders) maar dit vind ik persoonlijk te groot om mijn bescheiden pols. Daarom dat ik, geheel naar tevredenheid, kies voor de kleinere maatvoering
Congrats!!
Dat dacht ik nou ook, thanks
Haha ja ach, wat kan ik zeggen
Ik heb wel mijn specifieke voorkeur voor bepaalde modellen en merken idd
Precies en dat klopt, daarom heb ik ook nog een Black bay 58
Precies, op het moment dat de situatie zich voordoet en ervoor leent, dan pas toeslaan
Ik ga er, proberen, zo lang als mogelijk van te genieten. Nou heb ik de laatste jaren de eigenschap ontwikkelt om meer te kopen dan te verkopen, dus de kans dat hij verkocht wordt zie ik niet groot in Ga der heerlijk van genieten
Mooie aanwinst zoon, is het er toch van gekomen. Gezellig samen op stap richting Wesley aldaar gastvrij ontvangen en met de speedmaster huiswaarts
Gefeliciteerd
Deze staat ook nog op mijn wishlist.
Erg mooi
super horloge