Count me in. Als we dat op de eea manier kunnen uitstellen tot q1. 22. Kan de aangepaste Hentschel ook mee. Neem jij @Rolopalooza de shadow mee. Kan ik indien gewenst de Lange of op mee nemen . Happy days
Zeker doen! Ik denk dat jij dit wel kan waarderen.
Als je hier al een piemel in ziet moet jij echt wat vintage Seiko’s en Omega’s gaan bekijken
Pfoe daar kan ik nog een heel ander topic mee vullen kort gezegd heb ik de smaak helemaal te pakken gekregen na @Veblen z’n Holthinrichs vast te hebben gehad.
Waar toolwatches grotendeels hetzelfde doel hebben heeft elke independent een eigen verhaal en het contact is, van wat ik tot nu toe ervaren heb, ontzettend leuk en dat draagt echt bij aan het plezier van het horloge.
Ik ben nog steeds gek op toolwatches maar even niet meer in het hogere segment. Die Sinn EZM 1 bij Jaap zou ik overigens zo kopen. Zo gaaf.
waar woon je? Bier ligt al in de kofferbak…
Mooi ding man, proficiat!
Nu is er niet meer op een andere manier naar te kijken
Gefeliciteerd met je NA en heel veel draagplezier gewenst.
Q1 is super ver weg
Bedankt allemaal! Erg leuk om te lezen!
Snel! Zal je dit weekend even een appje of dm sturen
Absoluut. Kijk mij hier even in de reflectie op de grond zitten met m’n camera.
Haarlem Minase GTG doen dan maar?
@Rolopalooza ik weet t. Maar de Hentschel is pas klaar rond feb/maart . Geduld is een schone zaak en voor mij alleen acceptabel met deze kleine merken.
@scrubsaurusrex: Waar is Minase in Duitsland te vinden? Last time i checked was dichtstbijzijnde ad in Zwitserland?
Showroom in München van Chronofactum
Enneh, ik weet niet hoe het met Roald zit maar Q1 schuif ik best nog een keer aan hoor
Van harte gefeliciteerd met een heel bijzonder horloge. Eigenlijk veel leuker dan weer een Grand Seiko
Ik zag een paar jaar gelden dit artikel op Fratello en was gelijk geraakt
Echt heel mooi horloge. Prachtig hoe ze hun beeldmerk verwerkt hebben. Je verhaal is heel leuk en interessant om te lezen en de foto’s erbij zijn heel gaaf. Veel plezier ermee!
Een heel gaaf ding, @scrubsaurusrex
@tompj heeft het ook voor mij goed omschreven:
Het is een hele mooie keus, en ook ik begrijp hem wel. Ik vind sowieso dat je leuke keuzes maakt wat betreft horloges
Op de foto springen de lugs er een beetje uit voor mij; springen die er in het echt ook zo uit of vallen ze niet heel erg op als je het draagt?
Top down perspectief valt wel mee. Met het zijprofiel zijn die lugs wel echt intens ja. Polishing daarop is ook heel anders dan op de bezel dus ze knallen echt.
Niet mijn ding maar ik vind het wel een bijzonder toestel
Prachtige aanwinst! zelf ook al wel eens met een schuin oog naar dit merk gekeken
Ik vind hem erg mooi
Ik had hem al vaker voorbij zien komen in “Wat had je willen dragen vandaag”
Altijd veel likes en veel reacties maar er zijn er maar weinigen die echt tot aankoop over durven te gaan
Gefeliciteerd, ik ben benieuwd naar de review
Leuk verhaal, van het design kan ik vooral de lugs, band en kroon waarderen
Wederom een parel in je Fortis-tijd was ik al vaak onder de indruk van je horloges, maar sinds je een andere weg in bent geslagen qua verzamelen… Pfff sprakeloos zo mooi. Ik snap helemaal dat je je zuur verdiende centjes hieraan gespendeerd hebt. Mocht ik ooit 5k stuk willen slaan dan staat deze in het lijstje met kanshebbers. Dit zou ik op zijn minst graag eens live zien. Geniet van deze prachtige aanwinst
Dank! Fortis fanboy blijf ik stiekem sowieso wel. Ik wil nog zoveel proberen maar qua geld red ik dat helaas niet . Ik hoop er in de verre toekomst zeker meer te kunnen houden iig!