Prachtig @scrubsaurusrex! ik ben ook verkocht, zit er voorlopig niet in helaas.
Dit is nu weer zo’n frisse wind op t forum waar ik vrolijk van word
Prachtig @scrubsaurusrex! ik ben ook verkocht, zit er voorlopig niet in helaas.
Dit is nu weer zo’n frisse wind op t forum waar ik vrolijk van word
Dat is om de hoek, geen gek plan…
Tsja, wat zal ik hier nou eens van zeggen Ruben?
Ook al een aantal keren de revue laten passeren, digitaal althans en jij doet het gewoon.
Dus, prachtig en gewaagd .
Gefeliciteerd!
Ik kende dit merk nog niet maar wat een prachtig horloge Heel bijzonder om te zien. Leuk geschreven en hele mooie foto’s ook. Geniet ervan!
Vind het datumvenster erg gaaf trouwens
Prima ontwerp met een eigen smoel, en de eta 2892 is een heel goed uurwerk, en ook nog Japans ,
Is Top man !
Prachtig!
Thanks Jaco! Nu nog even een GS ergens vandaan toveren en vergelijken
Geweldig natuurlijk.
Wens je er veel plezier mee.
Ik had het al elders gezegd, wat een tof ding. Gedurfde keuze wel, maar ook dat is cool.
Toffe aanwinst! Ik ben heel benieuwd naar deze in het echt. Of het iets voor mij is, durf ik niet te zeggen, gaaf is ie wel
Gefeliciteerd met deze schoonheid. Vorige keer stond Minase ook op de WatchTime beurs en daar heb ik er toen een uitgebreid kunnen bekijken. Erg mooi allemaal👍🏻
Oh je hebt hem!
Ik vind dit echt een heel erg mooi horloge.
Gefeliciteerd met dit mooie horloge! Knappe foto’s trouwens
Gefeliciteerd man! Heerlijk verhaal, ergeuk om te lezen
Je foto’s zijn waanzinnig!
Heel fraai! Mooie keuze. Geniet ervan
Zelfs als je hem in t echt ziet heb je nog even nodig denk ik. Ik heb hem 20x gedraaid voor t raam om die kleuren eindelijk een beetje fatsoenlijk te zien.
Dank! Ik moest nog aan ons gesprek over de Enicar denken toen ik deze bestelde. Zo’n super jet wil ik ook nog steeds een keer kopen.
Sinds woensdag pas hoor, niet zoveel plekken waar ik deze mag posten dus hij is een beetje onder de radar gebleven. Dank!
Bedankt heren!
En geen 1 foto op je insta
Oja, goed dat je het zegt. De link op mijn profiel klopt niet meer, ik heb mijn oude Instagram weer terug.
Er staan welgeteld twee foto’s op die jullie al hebben gezien!
Al vaker voorbij zien komen op het wereldwijde web. Wat een prachtig horloge! Vakwerk!
Mooi om deze hier voorbij te zien komen. Kunst om de pols. Ik ben niet snel jaloers, maar nu toch wel een beetje . Geniet ervan
Meer plaatjes zie ik dan ook graag tegemoet. Dank u.
Gaaf ding! Lekker origineel horloge