NA: Minase Divido 2.0

Heel erg tof! Zit er zelf ook al een poosje met een schuin oog naar te kijken. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Wat een schitterend horloge! Hij klopt gewoon van alle kanten. Hele gave rotor
Heel veel draagplezier

2 likes

Geniet van deze mooie tijd en dank voor het verhaal :sunglasses:

1 like

Supervet man!

2 likes

Mooi horloge en super verhaal!

Geniet ervan!

Ben benieuwd naar nieuwe modellen

1 like

Heel mooi, die strakke geborstelde lugs op een gepolijste kast… Dat komt dan nog eens extra tot zijn recht op die rubber strap. De stijl is ook mooi doorgetrokken in het hele horloge, niets op aan te merken. Daardoor wat polariserend, maar ik vind ‘m gaaf! :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

Geniet ervan! Echt eentje om naar te blijven kijken :ok_hand:

1 like

Lap tekst op m’n mobiel ingetoetst, over Minase en. Hoe geweldig me dat lijkt.
2 verkeerde moves met m’n dikke rechterduim en weg alles.

Check de link iig, vermoed dat je er ook mooie dingen vinden gaat.
Minase hoort erbij iig

3 likes

Dank!

Zo stond ik er eerst ook in maar die stalen band draagt wel een stuk groter. De lug to lug gaat dan van 48mm naar 51mm omdat de endlinks recht aansluiten.

Ken ik nog niet, zal eens kijken!

Dat zou zeker kunnen, ware het niet dat ik geen Facebook heb :sweat_smile:

1 like

Bedankt allemaal!

Haha nu ben ik wel benieuwd eigenlijk :joy:

Ik denk dat jij deze heel gaaf zou vinden. Echt even heel iets anders :grin:

3 likes

Ben vandaag in Düsseldorf, dus ga uitgebreid passen!

2 likes

Zeker doen, ook even bij Fortis langs he! :sunglasses:

Volgend jaar schuif ik ook aan

2 likes

Een heel fraai horloge met absoluut een eigen smoel, daar hou ik wel van. Net als van blauwe wijzerplaten.

Ik ben inderdaad iemand die even moet slikken van een ETA in een kostbaar horloge, hoe mooi en goed afgewerkt ook. Maar dat ben ik en voor servicebaarheid valt zeker wat te zeggen. Enige echte minpunt vind ik de mate van waterdichtheid, zeker als je op rubber en staal levert.

Ben trouwens benieuwd hoe deze er in het echt op staal uitziet. Hun site laat qua beeld flink te wensen over :frowning:

Zie ik het goed en is dit een horloge zonder lume?

1 like

Dank!

Eens, maar ik moet toegeven dat ik niet snel met dit horloge zou gaan zwemmen. In de regen van de afgelopen dagen deed ie t prima.

De wijzers zijn lumed maar van mij had het niet gehoeven.

Plaatje van insta geplukt op staal, voor mij iets te in your face.

4 likes

Die band vind ik erg fraai hoor, ik stoor me eerder aan de vele reflecties in die foto :grin:

1 like

van harte, mooie klok … ik kon het nog niet , bedankt voor alle info :blush::+1::+1:

1 like

Wat een fantastische aanwinst! Ben blij dat het horloge bevalt aangezien ik hem ook meerdere keren heb aangeraden in posts van je! En bij de vorige keer dat de beurs in Düsseldorf was. Toen heb ik hem voor het eerst vast gehad en gepast en was ik ook om! Ondanks het ETA uurwerk. De Divido 2.0 heeft inderdaad wat kleine verbeteringen.
Hoef ik me niet schuldig te voelen als hij niet zou bevallen :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Nogmaals zorg dat de foto’s blijven komen :muscle:t2::+1:t2::heart_eyes:

2 likes

Enorm mooi zeg!!!

Mooi topic ook.

1 like

Absoluut een prachtig horloge zeg!!!

Knappe plaatjes ook, hulde.

1 like

Ik weet niet of ik hem had gekocht als ik hem bij WatchTime had gezien. Ik vind het een crime dat ze bij horloge events zulke slechte belichting gebruiken, hetzelfde geldt voor juweliers. Deze komt in natuurlijk licht pas echt tot zijn recht :slight_smile:

1 like

Ik heb de Divido gisteren om de pols gehad in Düsseldorf. Wat een gaaf horloge! Prachtig om in het echt te bewonderen. De case, hoe de wijzerplaat erin opgebouwd is. De wijzerplaat met de subtiele brushing en in geen enkele houding hetzelfde is. Soms zie je kleine ‘vakjes’ van brushing, soms is die smooth. In drie woorden: wauw! x3 De wijzerplaat van de blauwe heeft zilverstof of zilverdeeltjes erin gelakt. Geeft ook een fraai effect.

De band is ook erg comfortabel, deed me ver weg een beetje denken aan die van de APRO.

5 likes