Misschien was het wel deze, ik heb de mijne ook nog niet langer dan een paar maanden
Zou zomaar kunnen. Overgenomen van een forumgenoot? En zat er een krasje op? Ja, dan heb ik die gemist. Maar die heeft wel mijn ogen geopend voor dit horloge!
Prachtig
Prachtige NA. Gefeliciteerd. Dank voor het delen van je uitgebreide verslag
Mooi Horloge maar waarom zo moeilijk.
Hij ligt toch ook al een half jaar in Maastricht in de etalage te koop.
Dank voor de tip. Maar dat wist ik niet, verscheen ook niet in mijn zoekopdrachten en ik woon er ook niet in de buurt, dus ja, dan maar moeilijk. Toch wel erg blij mee!
Even opgezocht en ben blij dat ik moeilijk heb gedaan, want dat scheelt nogal in prijs zeg. Echt duur. Dan begrijp ik dat die er al een half jaar ligt…
Tijdje geleden ontdekt en ook meteen verliefd geworden. Fijn om te lezen dat hij nog mooier is dan op de foto’s👍🏼 Weet ik toch goed doe waarvoor ik aan het sparen ben😁 Dank ook voor de leuke review🦾
Ik lees nu pas deze NA, maar blijft prachtig! Ben zelf van de Burgundy maar herken me in al het moois! Desondanks toch te koop, kan niet alles houden helaas… Andere prioriteiten.
Een woord: stijlvol
Heel veel plezier dermee
Bijzonder horloge.
Gefeliciteerd met je Ming. Mooi horloge, geniet ervan.
Toch mooi dat deze 1 jaar oude NA nog steeds gewaardeerd wordt. Dank. En ik geniet nog steeds van dit horloge, blijft inderdaad erg
En dus heb ik
Want het blijft een
En ik