NA Ming GMT

Leuk verhaal en geweldige aanwinst! Geniet er van in goede gezondheid!

2 likes

Dat snap ik hoor.

En dan moet de BTW nog voldaan worden.

Maar goed kleine oplage, prachtig uurwerk, dure banden,… Het is wel schitterend spul,… En de klanten zijn er.

1 like

Kek horloge! ziet er leuk uit! Proficiat met je aankoop!

1 like

Ze vragen niet gelijk 9000 euro. Ze zijn al een tijdje bezig en het eerste model was tussen de 1000 en 2000 euro. Nu krijgen ze kennelijk klanten met diepe zakken en vervolgens gebruiken ze dat om wat speciaals neer te zetten. Logisch toch?

2 likes

Mijn beste,

Een eigenzinnige aanwinst, een aanwinst om fier op te zijn!!
Grandioos hoor!!
Ik wens je er derhalve een gelukkige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

:joy::joy::joy: Arme jij!

2 likes

Heel mooi! Vind dit eigenlijk mooier dan een derde wijzer.

1 like

Heerlijk zeldzaam en apart horloge. Gaaf design!
Twee dingen vallen me op: 1. de lugs lopen af naar buiten toe, prikt dit niet in de huid? En 2. Ik zie dat de uurwijzer drie ‘compartimenten’ lijkt te hebben. Heeft dit een functie? Is dit lume?

1 like

Dank,

De lugs prikken niet in mijn huid, ze zweven er vlak boven. En dan de lume. Hoe kon ik het vergeten? Mijn reviewskills zijn wat roestig. Op de indices duidelijk dikker dan op de wijzers, maar OK naar mijn mening. Oordeel zelf

6 likes

Niet voor mij, maar beslist cool horloge! Geniet er van!

Even een paar minuten door gescrolled, maar dat is inderdaad wel een liefhebber. Interview van 75 minuten dus maar een keer in de auto luisteren.

Oh en ik ben wel benieuwd naar een wrist shot.

1 like

Prachtig niet alledaags horloge :heart_eyes: met een hele mooie kameleon wijzerplaat :grin: dacht eerst dat het verschillende horloges waren …

1 like

Het was wel even slikken toen ik gisteren de Pelagos verruilde voor dit kleintje, maar ik blijk me snel aan te kunnen passen.

6 likes

Aparte maar zeker fraaie verschijning.
Heel veel plezier gewenst van de Ming.

1 like

Heel gaaf! Ik heb deze al een paar keer bijna besteld, maar telkens was ik niet 100 zeker. Weet niet waarom, mogelijk omdat ik niet echt titanium fan ben. Maar ziet er gaaf uit, en eens een wat andere gmt is ook leuk.

1 like

Is inderdaad wel mooi!

1 like

Gefeliciteerd met je NA, prachtig en bijzonder! Geniet er van

1 like

Wat een gaaf eigenzinnig horloge! Veel draagplezier.

1 like

Oogt absoluut niet te klein

1 like

Wat een bijzondere “out of the box” horloge!
Veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Goed en zeer interessant NA topic.
Heel echt eigen smoeltje. Moet er even aan wennen Onno.
Gefeliciteerd met je aanwinst !’

1 like