NA: Misschien dan toch de beste field watch ooit?

Dat was te verwachten, gegeven je Vertex. Brits, grote lume, vintage vibe. :+1::+1::+1:

Pas op de maat hè?

Hij is niet super groot.

6 likes

Heb zelf de BB36 die draagt ook heerlijk ,denk dat deze daar wat betreft maat wel mee te vergelijken is .

4 likes

Zeker een mooi ding :+1: Mooie vormen geen flauwekul

Alleen het bandje vind ik er niet zo mooi bij passen maar dat is natuurlijk persoonlijk

2 likes

:joy:

1 like

Ik vermoed het ook. Sterker nog, hij draagt op het oog veel kleiner dan de Nomos, maar is qua maat redelijk hetzelfde als m’n Ahoi. Ik neem aan dat die Tudor ook geen korte lugs heeft.

51 gram. :slight_smile: Nu heeft ome @Dao de originele NATO, eh, niet meer, dus ik heb 'm op een soort goedkoop NATOotje geflikkerd, en dat is erg licht.

Dan denk ik gewoon dat je het bandje niet zo mooi vindt. :slight_smile: Bij het horloge past vrijwel alles.

Nu ik dat terug lees: De partner gaat het horloge dragen. Niet de joekeloekes.

3 likes

Ik had dit stukje even gemist maar ik zie geen problemen daarmee. Het zal haar vast goed staan en wat is er mis met een mooie vrouw die een mooi horloge draagt? Ik heb geenszins enige vorm van medeleven, het zal eerder andersom zijn.

En je hebt keuze zat voor jezelf

1 like

Erg mooi!
Mooie foto’s ook trouwens!!!

1 like

Klopt , ja lijkt mij echt een leuke beater voor erbij te hebben .

1 like

En weer een mooie leuke aanwinst, gefeliciteerd!

Same here, field/flieger horloges blijven trekken. De Smiths heeft genoeg eigen gezicht om van toegevoegde waarde te zijn.

Zeg nooit nooit! Wellicht toch nog een keer die Archimede Outdoor met rare lugs, just for the sake of it?

Snap je volledig :). De Precista wordt trouwens steeds leuker naarmate ik het meer draag.

2 likes

Tja, zij heeft ook een zwikje horloges. Een mechanische Seiko en Mühle, maar voor de rest zweert ze bij haar Seiko quartzjes. Aangezien ze te lui is om een horloge op tijd te zetten al ze toch negen van de tien keer het quartzje pakken. :slight_smile: Ik ben blij dat het geen CWC quartz is. :slight_smile:

De Archimede Klassik 200 heeft m’n aandacht. :thinking:

:point_up:

Dat, absoluut.

2 likes

Ouch :grin:. Het is wel zo, ik vind ze ook klein.

3 likes

Wel de leukste van jouw fieldwatches door de no frills en passende ontwerpkeuzes. Ik denk ook dat de afwerking een niveautje boven de andere Smiths varianten is.
Wat waar voor geld betreft, is Hamilton nog steeds beter. Maar het is het gevoel dat telt.

2 likes

Maar heb jij dan zo’n kleine-meisjes-pols? :rofl: Staat je goed toch? Lange lugs, dat is het hem, wat ik je brom.

Foto van te dicht genomen. Heb geen dunne polsen hoor. Klopt dat de aviatorachtige draagbaarder is voor een man wegens de langere lugs. Die is dus zeker niet te klein, had het over de Everest model eigenlijk. Soms formuleer ik het maar half… Mooi horloge!

1 like

Het is niet veel hè. Toch lijkt ie mij ook

Veel plezier ermee!

4 likes

Dat is idd een verdraaid mooi setje zo :+1:

Dat is straf :thinking: en je hebt uitgedund zeg je :rofl: misschien je haren intussen van de koopstress :smiley:

In ieder geval: mooi gespeeld ouwe!

1 like

Zohad de review ook kunnen zijn :rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

Pohh oja zo voelde het als je je ex ziet na een verse break-up. Je sfeermuziek is nice, maar de Smiths zingt naar mij:

Haha. Lekker hoor @Fate_Amenable_To_Change :joy: en staat je goed, mooi maatje he?

Ik was erop uitgekeken, maar blijft altijd een van de horloges met de allerbeste proporties, zovel qua dimensies als de wijzerplaat en wijzers.

Hij is goed terechtgekomen.

Enjoy!

4 likes

De aanhouder wint! Gefeliciteerd :heart_eyes:

1 like

Ik bedoelde natuurlijk zestien verkocht (inmiddels zeventien).

Ik heb echt nooit koopstress.

Dank!

What. The. Fuck. Ik bedoel, wattefak? Ouwe. Pff.

Kijk, zoals jij haar behandelde, originele band gemangeld, en dan zo’n op zo’n skeer kort bandje rondslepen… Geen wonder dat ze je verliet. Daarom is er nu een mooi leren bandje onderweg, zodat ze er op de club met zo’n “ik ben eindelijk eens goed gedaan” grijns bij kan lopen. :slight_smile: Sorry man.

Je krijgt ze nooit meer zo terug zoals je ze afleverde. :wink:

3 likes