Hahaha, dat heb je zeker!
Ik hoop
meer foto’s van jouw NA te mogen zien!
Hahaha, dat heb je zeker!
Ik hoop
meer foto’s van jouw NA te mogen zien!
Complimenten voor je collectie, voor je praktische NA, voor je verhaal en voor mezelf omdat ik het helemaal heb gelezen.
Voor mij blijft mijn smartwatch het horloge dat met regelmatig om de pols gaat. Sowieso tijdens het sporten en ook ‘s nachts. Er zit zo’n fijn lampje op voor de nachtelijke toiletgang dat ik kan gebruiken zonder mijn ega wakker te maken.
Ik gebruik de smartwatch dan ook primair als sporthorloge en niet echt als daily smart watch.
Gedurende de dag draag ik altijd een mechanische horloge.
Veel plezier gewenst met je NA en je mooie collectie.
Mooie collectie zo hoor en toffe aanvulling!
Hoop dat ie goed genoeg de iwatch vervangt maar t klinkt hoopgevend.
Thanks voor je leuke verhaal!
Leuk verhaal doorspekt met plaatjes, zo zie ik ze graag!
Een doos vol horloges liggen maar ik geniet nog meerde dagen in de week van mijn eenvoudige Gshock. Zelfs mijn vrouw draagt hem wel eens!
Goeie aankoop, geniet ervan!
Ik gebruik deze ook voor het sporten. Helemaal top.
Gefeliciteerd
Proficiat met je NA!
Erg leuk om je NA-verhaal te lezen. Erg mooie GS en EP. Veel plezier met de coole Casio.
#zoist
Lekker geschreven, mooi horloge.
Minder stress en het staat je nog beter ook. Beetje wisselen met de GS en de EP. Chill.
Gefeliciteerd
Klopt helemaal
Veel draagplezier gewenst met je stoere aanwinst.
Bedankt!
Dat zal vast en zeker goed komen. Ik zat al even met een schuin oog in dat topic te lurken!
Dankje!
Chapeau! Niet iedereen heeft dan gedaan.
Heb je een Garmin? Die ledlampen die daar in zitten geven nog een flinke bak licht.
Dankjewel!
Bedankt! Ik hoop het ook, maar ik verwacht dat het wel goed moet komen. Ik heb de drempel vrij hoog gelegd om ook weer aan de Apple Watch te beginnen. Denk dat-ie binnenkort nog wel eens in het blauwe deel kon komen te staan.
We doen ons best. Volgens mij komen we hier allemaal om wat leuke verhalen te kunnen lezen en schrijven. Ik heb het in ieder geval met plezier geschreven.
Ik ga er zeker van genieten, bedankt!
Net de eerste ronde wezen hardlopen zonder smartwatch. Dat was… vreemd. Maar vreemd genoeg ook bevrijdend. Gewoon lekker hardlopen totdat het niet meer echt wilde. Ben omgedraaid, stukje gewandeld en het laatste stuk naar huis alsnog hardgelopen.
Dankjewel!
Thanks!
Thanks! Het is in mijn optiek een waardige toevoeging.
Dankjewel! Deze blijft zeker in de roulatie zitten. Hij zit erg comfortabel moet ik zeggen. Iets wat ik eigenlijk niet verwacht had.
Dankje!
Leuk verhaal en well, anything’s better than a smart ‘watch’. Dusseh, lekker bezig!
Dankje. En zeker mee eens. Ik had het virus gewoon goed te pakken. Ik weet alleen niet of dit financieel nou gunstiger is
Nee, daar kan ik alleen maar op zeggen:
Account sluiten en nooit meer terugkomen! Gaat je een hoop geld schelen!
Don’t say I didn’t warn you!
Haha snap ik en tegelijk misschien hoopgevend; Mocht je nog eens rustig kunnen worden zonder de piepjes. Hier wordt de I Watch echt alleen maar gebruikt als sporthorloge wanneer ik prestaties/hartslag wel eens relevant vindt en dan is ie prima nog/weer misschien
Prachtig verhaal en gewoon herkenbaar. De G-shock is ook voor mij een goede keuze geweest.
Doet het altijd, kan tegen een stootje en kost niet de wereld.
Overigens is de rest van je collectie ook meer dan prima!
Gefeliciteerd met je NA en mooie collectie. Ik heb ook een poos een smartwatch uitgeprobeerd, een MiBand, puur uit nieuwsgierigheid. Ik merkte net als jij ook dat al die notificaties mij steeds meer begonnen te storen en ik toch uiteindelijk niets met die data (slaapritme, activiteiten etc). Mijn conclusie was dat dit soort gegevens best nuttig kunnen zijn voor pro sporters of geen marathonlopers maar niet voor iemand zoals ik die gewoon sport om fit te blijven. Die Miband ligt nu om de pols van mn zoontje. Ik heb het ding nog geen seconde gemist
Twee weken geleden kreeg ik mijn dochters vorige iWatch. Ik ben misschien niet helemaal goed in mijn bovenkamer, maar ik draag hem om mijn rechterpols en om mijn linkerpols wissel ik mijn horloges af. Als ik voorheen het geluid van mijn gsm hoorde dan pakte ik die om te kijken wie er iets stuurde. Nu kijk ik op mijn iWatch en laat mijn gsm liggen. In een enkel geval (vrouw, kinderen) beantwoord ik het appje via mijn gsm.
Bedankt voor deze leuke uiteenzetting van een minder ‘smart’ leven en gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Veel plezier ermee
Casio rules!