NA: M'n leven wat minder smart maken

Dank voor het leesvoer. Blij dat je de Apple niet meer nodig hebt. Gefeliciteerd met je onverwoestbare NA

1 like

@Rockvink
hier min of meer hetzelfde. Mā€™n beetje slimme telefoon staat standaard op stil.
Tijdens vergaderingen draag ik rechts mā€™n Garmin Instinct II opdat ik kan zien wie er belt cq een berichtje stuurt.
Links is standaard voorbehouden aan een van mā€™n drie mechanische horloges.
Tenzij ik aan het klussen cq sporten ben. Dan is het digitaal only.

2 likes

Ik zit er voor mā€™n gevoel al te diep in. Oftewel, Iā€™m screwed.

Ik betwijfel of ik 'm ooit nog nodig ga vinden. Ik sport graag en ik sport veel. Maar op hoog niveau zal ik het niet doen, dus denk dat ik weinig meer aan de metrics zal hebben. Maar wie weet. Voor nu is het echter klaar met de Apple Watch. Genoeg mee geƫxperimenteerd.

Dankjewel!

Bedankt! Alle data die er inderdaad uit komt rollen is voor de gemiddelde mens vrij nutteloos. Uitzonderingen daargelaten. Het verhaal dat de Apple Watch levens redt geloof ik ook wel. Die dingen worden op zoā€™n grote schaal verkocht dat-ie vast wel eens bij een groep mensen de beginstadia van hartproblemen heeft gedetecteerd en dat men daar vroegtijdig op in kon grijpen. Maar de groep is groter bij wie het niet gebeurt.

Aaaah, dual wielding. Ja, dat weiger ik ten eeuwige dagen. Als ik nu nog iets zou willen tracken zou ik een Whoop band of een Oura Ring-achtig iets willen hebben. Geen beeldschermen, lekker discreet.

Bedankt en graag gedaan! :slight_smile:

Zoals gezegd, als het goed genoeg is voor Osama, dan moet het mijn leven ook wel aan kunnen haha!

Dankjewel

Dat sowieso. Komt alleen van stil af als ik een belangrijk telefoontje verwacht, anders niet. Er is niks mis met af en toe niet bereikbaar zijn. De hele fetisj van altijd verbonden moeten zijn moet echt eens afgelopen zijn.

Grappig, ik heb juist altijd do no disturb aan staan tijdens een vergadering. Ik zit in een vergadering, dat betekent dat ik daar mee bezig ben en andere zaken moeten wachten. :slight_smile:

5 likes

Grappig, ik dacht dat ik de enige gek was, op dit gebied dan, dat dan weer wel.

1 like

Mand!

2 likes

Ik was je voor :wink:

image

200w

Komt hier te vaak over de vloer. En ja, het houdt hier ook niet op. Niet vanzelf.

Tsk tsk.

Mensen die afgeleid zijn tijdens vergaderingen. Neem dan gewoon geen deel. :slight_smile: Ik moet wel bekennen dat veel vergaderingen ook een e-mail hadden kunnen zijn. Dat is net zo erg, dus soit.

1 like

Uiteindelijk wil iedereen eenā€¦ G-shock :grin:

Welkom bij de club broeder :+1:

1 like

Was het inderdaad maar zo makkelijk.

Thanks!

1 like