NA+MOD: Vostok Amphibia AMG P900 (Orange Racing Mod)

Het is een mooi eindproduct geworden. Voor mij is het zwarte datumwiel het detail dat deze mod echt af maakt.
Ik moet er ook maar een paar bestellen voor mijn projecten

Het was erg leuk om te helpen, ik denk dat je de volgende keer alles wel zelf kan want je leert snel.
Maar als je nog hulp nodig hebt kom je maar weer langs.
Ook voor reparaties en onderhoud kan je bij mij terecht.

1 like

Geweldige mod en tof om te lezen hoe je er toe gekomen bent. :+1:

1 like

Leuk dat voor verschillende mensen verschillende details bevallen, zoals de secondenwijzer @TheFinalHour of de datumschijf @vouwfietser.

Bedankt, het kan bijna niet anders dan dat er nog een volgende mod komt :joy: ik ga binnenkort wel eens kijken voor de schroevendraaiers enz, dan vraag ik je nog wel na wat ik nodig heb. Nogmaals dank!

2 likes

Superleuk dat je bent gaan modden, ik kan de enthousiasme zien. Verhaal is super, net zoals de foto’s :+1: Ik kan niet zeggen dat ik het (of een Russisch) horloge mooi vind, maar desalniettemin een dikke plus voor de moeite! :sunglasses:

1 like

image

I’ll take it! :joy: Ja, je moet ervan houden.
Dankjewel.

5 likes

Heel mooi geworden en leuk om telezen.
De foto’s zijn ook prachtig.

1 like

Mooie !!
Misschien kan je net als die Ier je “eigen merk” op de markt zetten.:rofl::rofl::rofl::rofl:

Soli

1 like

@Soli :joy: Er is vast nog wel ruimte voor een oud-Hollandsch Horloogemaeckerij. En de trotse oranje kleur bevestigt dat het waar is!

Prachtig!

1 like

:+1: Diepe buiging voor deze complete reportage
Mooi en leuk gedaan, top!

1 like

Precies, en alleen kunnen bestellen via een handgeschreven perkament met zegel en contant betalen in gouden florijnen.
Zo doen we dat: echt Hollandsche Glorie…
Dat is pas een waardig verhaal.

Soli

1 like

Goede gelukte MOD en mooie foto’s :ok_hand:t4:

1 like

Heel erg bedankt! Elke reactie wordt erg gewaardeerd!

1 like

Erg mooi Prachtig, goed verslag en leuk om te lezen.
Ik krijg er zin in om ook te gaan doen :slight_smile:

1 like

Wat een heerlijk verslag over tegenwind en hard de berg af, maar wat een fraai resultaat en de liefhebberij en het enthousiasme spatten ervan af! Chapeau.

1 like

Het “twijfel over bandjes dag” in huize Dao. De dikke nato / zulu die ik erop heb staat voor mijn dunne pols wat bulky. Ik heb een rubber band besteld die wat rustiger oogt (het geheel is al druk genoeg). Welke is beter volgens jullie?

Of

Bedankt!

3 likes

Nato lekker laten knallen dat past bij dit horloge.
Prachtige MOD hoor

1 like

Mijn idee.
Nato.
Zit volgens mij ook comfortabeler dan rubber met dit weer.

groetjes Lenno

1 like

Hoe laat kan ik zijn… maar wat prachtig gedaan :raised_hands:

2 likes

Hele toffe mod Dao!heel geslaagd!

1 like